خبرگزاری کار ایران

اعلام موجودیت و فعالیت تشکل مردم‌نهاد"اتحاد نواندیشان"

asdasd
کد خبر : ۳۳۰۸۶۹

تشکل مردمی"اتحاد نواندیشان" فعالیت رسمی و قانونی خود را با اخذ مجوز از مراجع ذیصلاح آغاز کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اسلام آبادغرب، سازمان های غیر دولتی (NGO) یا سازمان های مردم نهاد به سازمان‌هایی اطلاق می‌شود که توسط گروهی از اشخاص حقیقی یا حقوقی غیرحکومتی به صورت داوطلبانه با رعایت مقررات مربوط تاسیس شده و دارای اهداف غیر انتفاعی و غیر سیاسی وغیر دولتی است و به دو صورت عضو پذیر یا امنایی توسط هیات مدیره، مدیریت و می‌شود.

تشکل های مردمی از قدرت، امکانات، توانایی، ثبات و دامنه فعالیت متفاوتی برخوردارند و موفقیت آنها برای نیل به اهداف خدمات رسانی به جامعه مستلزم تقویت استعدادها و قابلیت‌های آنها است. هدف محوری تشکل‌های غیر دولتی نه تامین امکانات مالی بلکه بسیج گروه های مردمی در قالب تشکل‌های سازمان یافته از افراد داوطلب برای نیل به اهداف مشترک‌شان است.

بدین منظور و در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و سیاست مدبرانه دولت کریمه، تشکل مردمی"اتحاد نواندیشان" فعالیت رسمی و قانونی خود را با اخذ مجوز از مراجع ذیصلاح و درچارچوب اساسنامه تشکل و حول محور امور اجتماعی در موضوعاتی چون"ارتقای امور رفاهی"،"ارتقای روحیه مشارکت و کار گروهی"و"نشاط اجتماعی..." اعلام مینماید.

تشکل مردمی"اتحاد نواندیشان" آماده حضور اقشار موثر جامعه و شهروندان داوطلب که اهداف و نیات خیرشان، موجب به نتیجه رساندن اهداف تشکل شود، بوده و همواره نیازمند یاری گرم وصمیمانه عزیزان می باشیم.

دبیرخانه تشکل مردمی"اتحاد نواندیشان"

انتهای پیام/
اردلان رضایی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز