خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت توزیع برق کرمانشاه:

20 درصد برق مصرفی کرمانشاه به سرقت رفته است

asdasd
کد خبر : ۳۳۳۷۱۶

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کرمانشاه گفت: 20 درصد برق مصرفی استان کرمانشاه در سال 1392 به میزان بیش از 20 میلیارد تومان به سرقت رفته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کرمانشاه، مهندس علیمراد مرادی مجد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با وجود این سرقت 20 میلیارد تومانی، میزان سرقت برق در استان کرمانشاه نسبت به دوره های گذشته از کاهش چشمگیری برخوردار بوده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه گفت: این آمارها نشانگر همکاری و تعامل نیروی انتظامی و دستگاه قضا با شرکت توزیع نیروی برق است.

وی با اشاره به اینکه برخورد شدیدی با سارقان برق در استان می شود، افزود: تاکنون چندین نفر در استان کرمانشاه در بحث سرقت برق و سیم برق دستگیر شده و تحویل مقامات قضایی شده اند.

مرادی مجد عنوان کرد: 20 درصد برق مصرفی استان کرمانشاه در سال 1392 معادل به میزان بیش از 20 میلیارد تومان به سرقت رفته است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه اظهار کرد: متاسفانه از 680 هزار مشترک برق در استان کرمانشاه بیش از 15 هزار نفر از آنان با استفاده از قلاب به صورت مستقیم از برق استفاده می کنند که این امر نوعی تخلف و سرقت انرژی برق محسوب می شود.

وی در پایان گفت: به همین منظور شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه با تشکیل گروهی به دنبال شناسایی متخلفان در امر استفاده غیرقانونی از برق است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز