خبرگزاری کار ایران

روابط عمومی آب و فاضلاب کرمانشاه خبر داد:

احتمال قطعی آب در برخی از محلات کرمانشاه در روز جمعه

asdasd
کد خبر : ۳۳۶۲۹۱

مسئول روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه گفت: آب برخی از محلات شهر کرمانشاه برای انجام پاره ای تعمیرات، فردا جمعه با افت فشار و یا قطعی آب روبرو خواهد بود.

مسئول روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه در گفت وگو با ایلنا اظهار کرد: خوشبختانه با وجود مشکل کم آبی در تابستان امسال، شاهد کمترین مشکلات در این حوزه بودیم که این نتیجه از تلاش شبانه روزی نیروهای این شرکت و نیز همراهی مردم فهیم این استان حکایت داشت.

علی مرادی تاکید کرد: با این وجود برای انجام برخی از تعمیرات و یا توسعه شبکه ها در کلانشهر کرمانشاه با افت فشار و یا قطع آب در بعضی از محلات شهر روبرو خواهیم شد که این امر طبیعی است و معمولا از طریق رسانه ها به مردم اطلاع رسانی می شود.

وی مشکل افت فشار و یا قطع آب را در روز جمعه عنوان و گفت: این افت فشار و یا قطع آب در محلاتی همانند خیام، شهرک بهارستان، بلوار معراج، محدوده پشت ترمینال راه کربلا و... روی خواهد داد.

مرادی با تاکید بر اینکه این مشکل در کمتر از یک روز مرتفع خواهد شد، عنوان کرد: علت این تعمیرات، اصلاح نشتی در خط خروجی مخزن جمهوری اسلامی به اندازه 500 میلی متر است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز