خبرگزاری کار ایران

معاون کمیته امداد کرمانشاه

سهم تسهیلات ابلاغی برای اشتغال مددجویان کرمانشاه 48/7 میلیارد تومان بوده است

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه گفت: تا پایان آذر ماه سالجاری سهم تسهیلات ابلاغی به بانک های استان کرمانشاه برای ایجاد اشتغال برای مددجویان بیش از 485 میلیارد و 730 میلیون ریال بوده که تاکنون 262 میلیارد و 370 میلیون ریال از این اعتبار جذب شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کرمانشاه، رشید جلیلیان پیش از ظهر امروز سه شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این جایگاه از سوی مهندس فتاح رئیس کمیته امداد خطاب به استانداری کرمانشاه ابلاغ شده است افزود: جایگاه مذکور در راستای اجرای طرح های اشتغال برای مددجویان و جذب تسهیلات بانکی، به کمیته امداد استان کرمانشاه اعطا شده است.

جلیلیان با اشاره به اینکه کل اعتبار اختصاص یافته به کمیته امداد استان 750 میلیارد ریال بوده تاکید کرد: تا پایان آذر امسال سهم تسهیلات ابلاغی به بانک‌های استان جهت ایجاد اشتغال برای مددجویان بیش از 485 میلیارد و 730 میلیون ریال بوده که تاکنون 262 میلیارد و 370 میلیون ریال از این اعتبار جذب شده است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه با یادآوری اینکه امسال بالغ بر312 میلیارد و 700 میلیون ریال تسهیلات اشتغال از محل منابع قرض الحسنه بانک‌های عامل و اعتبارات داخلی امداد به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان اعطا شده است خاطرنشان کرد: با اعطای این میزان تسهیلات برای2611 مددجو و نیازمند در استان اشتغال پایدار ایجاد شده است.

به گفته جلیلیان از میزان تسهیلات مذکور 262 میلیارد و 370 میلیون ریال از محل اعتبارات بانک‌های عامل و مابقی از منابع امدادی تامین و به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد پرداخت شده است.

وی خاطرنشان کرد: در 9 ماهه سال جاری با میزان تسهیلات اشتغال پرداختی به مددجویان تحت حمایت در استان 1100 طرح اشتغال در زمینه کشاورزی و دامپروری، 200 طرح در عرصه صنایع دستی و بالغ بر 1300طرح نیز در بخش صنفی، صنعتی و خدماتی ایجاد شده است.

رشید جلیلیان با پیش بینی اینکه تا پایان سال جاری 3500 طرح اشتغال از سوی مددجویان در استان اجرای می‌شود اظهار امیدواری کرد: طی مدت باقی‌مانده از سال امدادگران کمیته امداد استان با بسیج تمام امکانات و تلاش همه جانبه نسبت به جذب حداکثری اعتبارات بانکی و اجرای طرح‌های اشتغال و همچنین آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و کاریابی برای مددجویان تحت حمایت اقدامات لازم را به عمل آورند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه در پایان از تلاش بی‌وقفه و خستگی‌ناپذیر مسئولان اشتغال و امدادگران کمیته امداد و احساس مسئولیت و درک آنان از موقعیت بسیار حساس استان در ارتباط با بیکاری قدردانی و تشکر کرد.

کد خبر : ۳۳۷۵۷۸