خبرگزاری کار ایران

با حضور شهردار منطقه ۷ کرمانشاه؛

مشکلات مردم منطقه هفت شهرداری کرمانشاه بررسی شد

asdasd
کد خبر : ۳۳۸۱۳۱

با حضور مهندس افشین رحیمی؛ شهردار منطقه هفت و دیگر مدیران این شهرداری، مشکلات مردم منطقه هفت شهرداری کرمانشاه مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کرمانشاه، عصر امروز مهندس افشین رحیمی، شهردار منطقه هفت شهر کرمانشاه به همراه جمعی از مدیران این شهرداری برای بررسی مشکلات مردم دیداری با اهالی این منطقه در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) محله چقاکبود داشتند.

مهندس افشین رحیمی در این دیدار با اشاره به اینکه متاسفانه بسیاری از مشکلات اجتماعی ما به دلیل نبود ارتباط دائم و عمیق مردم با مسجد است، اظهار کرد: در زمان جنگ با وجود تهدید نظامی، ارتباط مردم با مسجد به نحو مطلوبی برقرار بود، تا جایی که پایگاههای مقاومت بسیج و اعزام نیرو در مساجد شکل می گرفت.

شهردار منطقه هفت کرمانشاه بیان داشت: در طول تاریخ انقلاب اسلامی نیز مساجد محل ارشاد و هدایت نیروهای مؤمن و متعهد، خواستگاه تظاهرات مردی بر ضد طاغوت بود که به حاکمیت جمهوری اسلامی در ایران انجامید.

در ابتدای این دیدار حجت الاسلام شادمانی؛ امام جماعت مسجد حضرت ابوالفضل(ع) حضور بدون دعوت شهرار و هیات همراه را نشان از نیت خالصانه مجموعه شهرداری برای خدمت صادقانه به مردم دانستند.

گفتنی است که با هدف آسیب شناسی محلات و توزیع عادلانه خدمات شهری دیدار مردمی شهردار در مساجد سطح منطقه هفت برگزار می شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز