خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه:

10 باند سرقت در شهر کرمانشاه متلاشی شد

asdasd
کد خبر : ۳۳۹۳۱۳

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: در روزهای گذشته 10 باند سرقت در شهر کرمانشاه اقدام به شناسایی مغازه ها و خودروها می‌کردند که این باندها توسط نیروهای انتظامی منهدم شده اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کرمانشاه، سردار منوچهر امان اللهی پیش از ظهر امروز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بیش از 24 نفر که اقدام به خرید و فروش اموال سرقتی در استان کرمانشاه می کردند، توسط نیروی انتظامی دستگیر شده اند.

فرمانده انتظامی‌استان کرمانشاه افزود: این افراد در بیش از 50 بازرسی که از مغازه‌های سطح شهر داشته‌ایم شناسایی و دستگیر شده اند.

وی با اشاره به اینکه ارزش اموال مسروقه کشف شده در دست این افراد بیش از یک میلیارد ریال بوده است، گفت: همچنین در این سری از عملیات 10 سارق حرفه‌ای شناسایی و دستگیر شده‌اند.

امان‌اللهی‌تاکید کرد: همچنین در روزهای گذشته 10 باند سرقت در شهر کرمانشاه اقدام به شناسایی مغازه ها و خودروها می کردند که این باندها توسط نیروهای انتظامی منهدم شده اند.

فرمانده انتظامی استان‌کرمانشاه در ادامه با اشاره به کاهش 2 درصدی سرقت در سال‌جاری در کرمانشاه، گفت: از شهروندان می خواهیم که موارد سرقت را سریع به نیروی انتظامی و مرکز فوریت های پلیسی 110 گزارش دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز