خبرگزاری کار ایران

کلینیک سیار مشاوره کسب و کار در شهرک صنعتی روانسر برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۳۴۶۹۳۵

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه گفت: کلینیک سیار مشاوره کسب و کار با حضور مدیران و صاحبان صنایع در شهرک صنعتی روانسر کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه اظهار کرد: کلینیک سیار مشاوره کسب و کار با حضور مدیران و صاحبان صنایع در شهرک صنعتی روانسر کرمانشاه برگزار شد.

شاهپور قنبری افزود: این کلینیک در جهت ارتقاء توان رقابتی صنایع کوچک و به منظور تسهیل دسترسی مدیران و صاحبان طرح ها و واحدهای صنعتی مستقر در شهرک‌های صنعتی استان به مشاورین متخصص برگزار شد.

قنبری تصریح کرد: در این کلینیک گروه مشاوران متخصص کسب و کار منتخب در حوزه‌های مختلف (بازاریابی، بازرگانی، حقوقی، بیمه، استاندارد، فناوری، انرژی و فنی و مهندسی) حضور دارند و مشاوره‌های لازم را بصورت رایگان در اختیار مدیران صنعتی قرار می دهند.

وی با ابراز امیدواری برای حل مشکلات واحدهای صنعتی با دریافت این قسم مشاوره‌ها تاکید کرد: در بازه های زمانی مختلف در سایر شهرک‌های صنعتی استان با اطلاع رسانی قبلی به واحدهای صنعتی نسبت به استقرار کلینیک سیار مشاوره کسب و کار اقدام خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز