خبرگزاری کار ایران

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب

استیضاح شهردار؛ زمینه پسرفت شهر کرمانشاه را فراهم می‌کند

یک فعال سیاسی اصلاح‌‌طلب در کرمانشاه گفت: استیضاح شهردار کرمانشاه از سوی اعضای شورای شهر در این ایام از سال می‌تواند زیان‌های بی‌شماری برای این کلانشهر داشته باشد و موجب پسرفت آن شود.

مهدی زارعی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در کرمانشاه اظهار کرد: چندین سال متوالی است که در آستانه عید نوروز، مدیریت شهری کرمانشاه دست‌خوش فراز و نشیب‌های بسیاری می‌شود.

زارعی عنوان کرد: در روزهای گذشته نیز طرح استیضاح عبدالرضا شعبانی، شهردار کرمانشاه توسط تعدادی از اعضای شورای اسلامی شهر کلید خورد و ماجرای سال‌های گذشته برای مجموعه شهرداری کرمانشاه در حال تکرار است.

وی با تاکید بر اینکه هنوز علت اصلی این اقدام شورائیان در استیضاح شهردار کرمانشاه در هاله‌ای از ابهام است، افزود: این استیضاح که هنوز علت اصلی آن رسانه‌ای نشده است، از بسیار جهات ضربات بسیاری بر پیکره کلانشهر کرمانشاه وارد می‌کند.

این پیشکسوت رسانه‌ای بیان کرد: از یک سو توریستی بودن شهر کرمانشاه خود نیازمند مدیریتی توان‌مند در این ایام خاص از سال است و در صورتی که کرمانشاه مانند سال‌های گذشته در این روزها بدون شهردار بماند، زیان‌های آن بسیار بیشتر از استیضاح خواهد بود و بی‌شک اصلی‌ترین قشری که بیشترین ضربه را از این وضعیت خواهند خورد، خود شهروندان خواهند بود.

زارعی گفت: دیگر اینکه شهردار کرمانشاه در این مدت از فعالیت خود به بسیاری از مشکلات شهری و تنگناهای این مدیریت آشنا شده است و زمام امور را در دست گرفته است و بی‌شک در آینده می‌تواند بسیاری از مشکلات و مسایل گذشته که بیشتر آنها در حوزه مالی است را با کمک شورائیان حل کند، ولی به نظر می‌رسد بیشتر اعضای شورای اسلامی شهر با ادامه فعالیت شعبانی در پستش مخالف هستند.

کد خبر : ۳۴۷۹۵۵