خبرگزاری کار ایران

آیت الله علما

کاندیداها از دادن وعده و شعارهای غیرعملی به مردم پرهیز کنند

امام جمعه کرمانشاه گفت: کاندیداهایی که برای مجلس دهم در حال تبلیغات هستند باید از دادن وعده و شعارهای غیرعملی به مردم پرهیز کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کرمانشاه اظهار کرد: نمایندگان در مجلس شورای اسلامی باید به وظیفه خود که همان قانون‌گذاری و نیز نظارت است به بهترین نحو ممکن عمل کنند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به اینکه نمایندگان باید به فرموده مقام معظم رهبری درباره اقتصاد مقاومتی عمل کنند، افزود: در هر استانی از کشور استعدادهای بسیاری برای محقق کردن اقتصاد مقاومتی از دیدگاه رهبری وجود دارد.

آیت الله علما با تاکید بر اینکه وابسته بودن به محصول نفت امری خطرناک برای کشور است، تاکید کرد: وابستگی و اتکا به تولید و فروش نفت وابستگی کشور را به خارج افزایش می دهد، لذا باید از توانمندی های داخل کشور بهترین استفاده را ببریم.

وی با تاکید بر اینکه نمایندگان باید زیرساختهای اقتصاد مقاومتی در کشور را مهیا کنند، عنوان کرد: ورود بی رویه کالاهایی که در کشور خودمان تولید می شود از نظر اقتصادی و عقلی هیچگونه توجهی ندارد و این کار برخلاف طرح اقتصاد مقاومتی می باشد.

امام جمعه کرمانشاه گفت: یکی از علل به وجود آمدن برخی از مشکلات در کشور و استان کرمانشاه عدم نظارت به موقع و بجای نمایندگان است.

کد خبر : ۳۴۸۵۲۴