خبرگزاری کار ایران

با پایان یافتن موج انتخابات؛

رسانه‌های کرمانشاه؛ به دنبال مطالبات خود از منتخبین مردم

asdasd
کد خبر : ۳۵۲۵۰۲

با پایان یافتن انتخابات، رسانه های استان کرمانشاه به دنبال مطالبات خود از نامزدهای این دوره مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کرمانشاه، مطبوعات برای هر یک از نامزدهای انتخاباتی چه مجلس شورای اسلامی و چه خبرگان رهبری به عنوان مهمترین و اصلی ترین ابزار تبلیغاتی محسوب می شوند و در هفتم اسفندماه به عینه دیدیم که بسیاری از نامزدهای این دوره برای ارائه دیدگاه ها و برنامه های خود برای راهیابی به مجلس، به رسانه ها متمسک شدند.

البته این ارتباط نامزدهای انتخاباتی و رسانه ها برای هر یک از طرفین بدون هزینه های مالی نبود و بسیاری از مطبوعات و نیز رسانه های دنیای مجازی از یک ماه اخیر توانستند که درآمدهای خوبی نسبت به طول سال داشته باشند، ولی برخی از رسانه ها با بدقولی برخی از نامزدها نه تنها در این میان منفعت مالی نداشتند، بلکه بسیاری از طلب های آنها از نامزدهای این دوره همچنان بی جواب مانده است و در این میان تضمینی برای پرداخت این مطالبات و تعهدات وجود ندارد.

متاسفانه روز هشتم اسفندماه یعنی روزی که نتایج انتخاباتی مشخص شد، چه نامزدهایی که پیروز این میدان بودند و چه کاندیداهایی که شکست را پذیرفتند به نوعی از پرداخت هزینه مطبوعات در این استان طفره رفته و همین امر باعث شده که بسیاری از فعالان رسانه‌ای دیدگاه خود را نسبت به نامزدهایی که تا دیروز از خوش عهدی و وفای به عهد سخن به میان می آورند، به کلی عوض کنند.

از سوی دیگر بسیاری از نامزدها به امید راهیابی به مجلس، وعده‌های مالی زمان‌دار به صاحبان نشریات مکتوب و مجازی با ارائه چک و... داده اند که بسیاری از این چک ها به نوعی بی محل محسوب می‌شوند و این خود هزینه های زیادی بر مدیران رسانه ها تحمیل کرده است.

در این میان برخی از چاپخانه ها نیز علیرغم اینکه درآمدهای میلیونی داشتند، بعضا با بدقولی بعضی از نامزدهای انتخاباتی روبرو شده اند و هنوز نتوانسته اند که به مطالبات خود برسند.

همچنین برخی از فعالان رسانه ای در گفت وگو با خبرنگار ایلنا در کرمانشاه از پرداخت نشدن هزینه هایشان توسط یکی از راه یافتگان به مجلس خبرگان رهبری خبر می دهند.

همین موضوع ایجاد دیوار بی‌اعتمادی بین مطبوعات و نمایندگان راه یافته به خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی از همین امروز، خود می تواند در سال‌های آتی زمینه بسیاری از  مشکلات این دو قشر را فراهم آورد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز