خبرگزاری کار ایران

حسینی در جمع خبرنگاران مطرح کرد:

منتظر حضور بسیار مردم در کاروانسرای عباسی ماهیدشت در ایام نوروز هستیم

asdasd
کد خبر : ۳۵۴۷۷۵

سرپرست مجموعه گردشگری و پذیرایی کاروانسرای عباسی ماهیدشت گفت: منتظر حضور مردم استان و حتی هم میهمانان در این مجموعه تاریخی ـ اقامتی هستیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کرمانشاه، مدیر و سرپرست مجموعه گردشگری و پذیرایی کاروانسرای شاه عباسی ماهیدشت صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: براساس برنامه‌هایی که در طول سال‌جاری در مجموعه کاروانسرای عباسی ماهیدشت انجام داده‌ایم، بی‌شک منتظر حضور مردم استان و حتی هم میهمانان در این مجموعه تاریخی- اقامتی هستیم.

سیدوحید حسینی تاکید کرد: در اجرای این طرح با مشکلات و کمبودهای بسیاری روبرو بودیم، ولی خوشبختانه مسئولان امر همانند فرماندار شهرستان کرمانشاه، استاندار محترم، شهردار، بخشدار و اعضای شورای اسلامی شهر ماهیدشت در راه‌اندازی این مجموعه بزرگ تاریخی همراهی و یاری کردند.

وی با اشاره به اینکه کاروانسرای شاه عباسی ماهیدشت از قدمت بسیار زیادی برخوردار است، تاکید کرد: امیدواریم هزینه‌هایی که در احیا و ساماندهی این کاروانسرا و مجموعه تاریخی صرف شده، برگردد و شاهد اقبال مردم به آثار تاریخی و باستانی خود استان باشیم.

سرپرست مجموعه گردشگری و پذیرایی کاروانسرای شاه عباسی ماهیدشت گفت: همچنین در این راه بسیاری از نهادهای دولتی و خصوصی همانند کانون جهانگردی و اتومبیل‌رانی جمهوری اسلامی ما را یاری کردند و در تمام اوقات در کنار ما بودند.

حسینی افزود: شهریور 94 پس از رایزنی فرماندار کرمانشاه با سلطانی‌فر معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان میراث‌فرهنگی و گردشگری کشور، کانون جهانگردی و اتومبیل‌رانی جمهوری اسلامی ایران آماده سرمایه‌گذاری در راستای مرمت و احیا بناهای تاریخی و ایجاد فرصت‌های مهم سرمایه‌گذاری و توسعه صنعت توریسم در کاروانسرای ماهیدشت شد.

وی تصریح کرد: با توجه به نزدیکی ایام اربعین در مهرماه به سرعت کار کلید خورد تا حداقل از زائران اربعین در آن مکان پذیرایی شود که خوشبختانه و با پیگیری فرماندار کرمانشاه و همچنین مدیریت مجموعه، شهرداری و بخشداری ماهیدشت و حمایت‌های بی‌دریغ کانون جهانگردی و اتومبیل‌رانی کاروانسرای مذکور پذیرای تعداد زیادی از زائران اربعین شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز