خبرگزاری کار ایران

در مراسم قرعه کشی "اینترنت آشنای اول"

جایزه 5 میلیون ریالی به شهروند کرمانشاهی رسید

مراسم قرعه کشی مرحله چهارم جوایز جشنواره مشترکین وفادار اینترنت آشنای اول برگزار شد و یکی از جوایز 5 میلیون ریالی، به برنده خوش شانس کرمانشاهی تعلق گرفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کرمانشاه، مراسم قرعه کشی مرحله چهارم جوایز جشنواره مشترکین وفادار اینترنت آشنای اول برگزار شد و در این مراسم یکی از شهروندان کرمانشاهی برنده جایزه 5 میلیون ریالی شد.

براساس این گزاش در این مراسم قرعه کشی، تمامی مشتریان فعال خدمات اینترنت پرسرعت مخابرات شرکت داده شدند که در آن بــرندگان 2 جایزه 250 میلیون ریالی و پنجاه جایزه 5 میلیون ریالی مشخص شدند.

گفتنی است که در جشنواره مشتریان وفادار +ADSL2 شرکت مخابرات ایران ، به منظور قدردانی از مشتریان وفادار و با هدف ارتقاء نام و برند خود در عرصه مشتری مداری همزمان با بهار انقلاب آغاز شده و با گذر از بهار طبیعت تا بهار قرآن( روز عید سعید فطر ) سال آینده ادامه می یابد و طی آن هر سه شنبه، به قید قرعه 2 جایزه 250 میلیون ریالی  و50 جایزه 5 میلیون ریالی ، اعطا خواهد شد.

بر اساس نتایج  این قرعه کشی ، برندگان  جایزه 25میلیون تومانی به ترتیب،آقایان علی نامدار از استان اردبیل و احسان فیاض پور از استان بوشهر بودند همچنین یکی از پنجاه جوایز 500 هزار تومانی به آقای علی مرادی نیا از استان کرمانشاه اختصاص یافت.

 

کد خبر : ۳۵۵۶۹۲