خبرگزاری کار ایران

مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه:

زنگ خطر برای سودجویان و زمین خواران به صدا درآمد

مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت: با استقرار یگان حفاظت از اراضی سازمان ملی زمین و. مسکن در استان، زنگ خطر برای سودجویان و زمین خواران به صدا درآمد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه، همزمان با مراسم معارفه فرمانده یگان حفاظت از اراضی سازمان ملی زمین و مسکن در استان،مدیر کل راه و شهرسازی، اظهار کرد:  مقدمات تشکیل این یگان را مدتهاست فراهم کرده ایم و امروز خوشبختانه در نتیجه یک برنامه مدون و از پیش تعیین شده با معرفی فرمانده آن رسما در ساختمان شماره 2 اداره کل راه و شهرسازی استان شروع بکار کرد.

عبدالله بهادری گفت: تشکیل این مهم یعنی پایان سودجویی متجاوزین به اراضی و متخلفین از قوانین ،چرا که یگان حفاظت مستقیما وارد عمل شده و در چهارچوب قوانین تعریف شده با قاطعیت تمام به مقابله با تخلفات می پردازد.

مدیر کل راه و شهرسازی استان تصریح کرد: منویات مقام معظم رهبری در خصوص برخورد با متجاوزین زمین خوار تجهیز و مصلح بودن این یگان را در کشور مصوب کرد تا در 6 ماه گذشته ضمن برگزاری دوره های آموزشی در راستای ماده 233 قانون برنامه پنجم توسعه یگان حفاظت از اراضی سازمان ملی زمین و مسکن شروع به کار کند.

در پایان مهندس عبداله.. بهادری،بازگرداندن زمینهایی که از قبل به صورت غیر قانونی تصرف شده، اجرایی کردن احکامی که توسط مراجع قضایی صادر شده و فسخ قرارداد های غیر قانونی را از وظایف یگان حفاظت برشمرد.

در ادامه فرمانده یگان حفاظت از اراضی سازمان ملی زمین و مسکن کشور تاکید کرد:تلاش اداره کل راه و شهر سازی استان کرمانشاه در سال جاری منجر شد تا این استان به عنوان هشتمین استان کشور از تشکیل یگان حفاظت از اراضی مذکور، بهرمند شد.

سرهنگ عباس نژاد با اشاره به اینکه خود یگان بصورت مستقیم قدرت تشکیل پرونده قضایی دارد گفت:این مهم منجر می شود بدون فوت وقت و در کوتاهترین زمان،نهایت قاطعیت در برخورد با متجاوزین به کار گرفته شود.

گفتنی است در پایان ضمن معرفی سرهنگ عبد الکریم احسانی به عنوان فرمانده یگان حفاظت از اراضی سازمان ملی زمین مسکن استان،با حضور همه مسئولین انتظامی و مدیران ارشد اداره کل راه و شهر سازی ،مقر مجهز شده یگان در ساختمان شماره 2 این اداره افتتاح شد.

کد خبر : ۳۵۵۹۴۸