خبرگزاری کار ایران

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی کرمانشاه خبر داد:

افزایش19 درصدی مصرف "سی. ان. جی" در استان کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۳۵۶۱۲۲

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان کرمانشاه گفت: با کاهش مصرف بنزین در کرمانشاه، مصرف سی. ان. جی در استان افزایش محسوسی در حدود 19 درصد داشته است.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان کرمانشاه، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌‌های نفتی کرمانشاه با بیان اینکه مصرف چهار فرآورده اصلی از ابتدای امسال تا بیستم اسفندماه سال‌جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته در مجموع کاهش داشته است، اظهار کرد: مصرف بنزین در استان کرمانشاه در دوره زمانی یاد شده 434 میلیون و 140 هزار لیتر بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 3 درصد کاهش داشته است.

سید رمضان هاشمی با تاکید بر اینکه با کاهش مصرف بنزین، مصرف سی. ان. جی در استان افزایش محسوس و حدود 19 درصدی داشته است، تصریح کرد: مصرف روزانه سی. ان. جی در استان 464 هزار و 200 کیلو گرم بوده که معادل صرفه جویی بنزین روزانه آن 742 هزار و 720 لیتر است.

کاهش 19 درصدی نفت سفید در استان کرمانشاه

وی از کاهش 19 درصدی نفت سفید از ابتدای امسال تا  20 اسفندماه سال جاری نسبت به مدت مشابه پارسال خبر داد و افزود: مصرف این فرآورده در بازه زمانی امسال 166 میلیون و 640 هزار لیتر بوده است.

هاشمی مصرف نفت گاز و نفت کوره در سال جاری را به ترتیب 777 میلیون و 302 هزار لیتر و 852 میلیون و 813 هزار لیتر عنوان و تصریح کرد: فرآورده های ذکر شده هرکدام به ترتیب 11 و 9 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش داشته اند.

به گفته مقام ارشد شرکت پخش فرآورده های نفتی کرمانشاه، مجموع صرفه جویی چهارفرآورده اصلی در سال 94 ؛ 250 میلیارد تومان بوده است. 

هاشمی با بیان اینکه، فروش نفتگاز بصورت خرده فروشی در باک به کامیون های عراقی وارد شده به بازارچه مرزی پرویزخان از زمان افتتاح (14 دی 93) تا 20 اسفند 94، حدود 9 میلیون معادل بیش از 11 میلیارد تومان بوده است، افزود: حدود 8 میلیون و معادل 10 میلیارد تومان میزان خرده فروشی نفت گاز به کامیون های عراقی به مرز پرویز خان بوده است.

کرمانشاه از نظر تعداد جایگاه های سوخت مقام پنجم کشور را دارد

وی همچنین با بیان اینکه استان کرمانشاه از نظر تعداد جایگاه ها مقام پنجم کشور را داراست، افزود: تعداد جایگاه های بنزین استان 108 باب و تعداد جایگاه های سی. ان. جی 69 باب است.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان کرمانشاه همچنین در خصوص گشت نوروزی این شرکت گفت: گشت نوروزی از بیست و نهم اسفند ماه با هدف بازدید و نظارت بر جایگاه‌های عرضه سوخت به مدت ۱۶ روز آغاز می‌شود.

سید رمضان هاشمی افزود: با نزدیک شدن به ایام نوروز شرکت مذکور بازرسی خود را از جایگاه‌های عرضه کننده سوخت برای طرح تکریم ارباب رجوع و تجهیز جایگاه‌ها به نمازخانه، فضای سبز و سرویس بهداشتی افزایش می‌دهد.

وی بیان کرد: بازرسی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان کرمانشاه به دوره زمانی خاصی محدود نمی‌شود و همچنین انبارهای این شرکت به صورت شبانه‌روزی برای سوخت رسانی به نقاط عرضه فعال است.

هاشمی از برگزاری جلسه با پشتیبانی‌های شرکت مذکور خبر داد و افزود: شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان کرمانشاه با برگزاری جلسه با پشتیبانی تلمبه، سامانه هوشمند و تعمیرات جایگاه‌های سی.ان.جی برای میزبانی خوب این استان تلاش کرده است.

وی به نرم‌افزار «پمپ بنزین‌ یاب» اشاره و بیان کرد: رانندگان با نصب این نرم‌افزار بر روی گوش تلفن همراه از نزدیکترین جایگاه عرضه سوخت نسبت به مکان فعلی خود آگاه می‌شوند و همچنین این نرم افزار در ارزیابی جایگاه‌ها کارساز است.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان کرمانشاه کشیک نوروزی را از اول تا پانزدهم فروردین ماه 95 اعلام و عنوان کرد: این کشیک تا ساعت 22 ادامه دارد و این شرکت برای آسودگی و جلوگیری از کمبود سوخت در ایام نوروز به میزان کافی سوخت ذخیره کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز