خبرگزاری کار ایران

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان هرسین خبر داد:

معدوم‌سازی 1.5 تن خوراک دام آلوده در شهرستان هرسین

asdasd
کد خبر : ۳۵۶۱۴۲

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان هرسین از معدوم سازی 1.5 تن کنسانتره خوراک دام آلوده به قارچ در یکی از کارخانجات تولید خوراک دام شهرستان هرسین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا در کرمانشاه، فرهاد شمسیان رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان هرسین گفت: طی نظارت های بهداشتی صورت گرفته و انجام آزمایشات لازم از محموله 1.5تنی در یکی از کارخانه‌های تولید خوراک دام، محموله مورد آزمایش از لحاظ آلودگی قارچی مثبت گزارش شد و پس از صدور مجوز از سوی دستگاه قضایی شهرستان امحا شد.

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان هرسین با بیان اینکه پس از اخذ نتیجه آزمایش از آزمایشگاه مرکزی اداره کل دامپزشکی استان، محموله خوراک دام آلوده به قارچ در کارخانه ضبط موقت شد، افزود: پس از آزمایش‌های تکمیلی و تکرار آنها پیگیری لازم در خصوص اخذ حکم قضایی مبنی بر معدوم‌سازی محموله مذکور صورت گرفت.

شمسیان تاکید کرد: تیم بازرسی بهداشتی دامپزشکی شهرستان هرسین به صورت ماهیانه و مستمر آزمایش های دوره ای را در کارخانجات تولید خوراک دام انجام می دهد.

این مسئول همچنین از کشف و معدوم سازی بیش از چهارتن خوراک دام با آلودگی قارچی و باکتریایی در یکی از کارخانجات تولید خوراک دام شهرستان هرسین در یک ماه گذشته خبر داد.

وی با اشاره به فعالیت دو کارخانه تولید خوراک دام در شهرستان هرسین، اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون 5.5 تن خوراک دام آلوده از کارخانجات فعال تولید خوراک دام در شهرستان هرسین کشف و معدوم سازی شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز