خبرگزاری کار ایران

جسد نوجوان غرق شده در رودخانه "گاماسیاب" ناپدید شده است

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت: جسد نوجوان غرق شده در رودخانه "گاماسیاب" ناپدید شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کرمانشاه، روز طبیعت در کرمانشاه مانند سال‌های گذشته بدون حادثه نبود و متاسفانه روز گذشته با وجود چندین تصادف خونین، شاهد غرق نوجوان کرمانشاهی در رودخانه "گاماسیاب" بودیم.

جهانگیر پورحسن، معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر کرمانشاه صبح امروز در جمع خبرنگاران با تایید حادثه غرق شدن نوجوان کرمانشاهی، اظهار کرد: متاسفانه روز گذشته شاهد غرق شدن نوجوان کرمانشاهی در رودخانه گاماسیاب بودیم و جسد فرد غرق شده علیرغم تلاش‌ها و کوشش‌های نیروهای این جمعیت هنوز پیدا نشده است.

پورحسن با اشاره به اینکه غرق شدن این نوجوان یازده ساله کاملا اتفاقی و حادثه‌ای غیرمترقبه بوده است، بیان داشت: متاسفانه "محمدامین ظهرابی" که با خانواده خود در کنار رودخانه گاماسیاب در سه راهی نهاوند و نزدیک روستای "قلاته" اقامت کرده بودند به قصد آوردن کفش خود که در گل مانده بود نزدیک رودخانه می‌شود که همین امر باعث سقوط وی در رودخانه مذکور می‌شود.

وی عنوان داشت: علیرغم تلاش‌های نیروهای امدادی این جمعیت تا اواخر شب گذشته، هنوز اثری از جسد نوجوان مذکور پیدا نشده است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه تاکید کرد: امروز نیز با همیاری "بهمن پرورش" غواص مطرح کشوری و دیگر نیروهای امدادی کار پیدا کردن جسد نوجوان مذکور ادامه خواهد داشت.

کد خبر : ۳۵۸۰۲۳