خبرگزاری کار ایران

معاون اشتغال کمیته امداد امام کرمانشاه خبرداد:

برنامه کاریابی و اشتغال برای 1500 مددجو در استان کرمانشاه اجرا شد

asdasd
کد خبر : ۳۶۲۶۲۶

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه گفت: در سال 1394 برای قریب به 1500 مددجو تحت حمایت کمیته امداد استان کرمانشاه برنامه کاریابی و اشتغال اجرا شده است.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام (ره) استان کرمانشاه، رشید جلیلیان با بیان اینکه 255 مورد از کاریابی صورت گرفته طی ارتباط مستقیم با کارفرمایان اجرا شده افزود: مابقی این کاریابی‌ها از طریق شرکت‌های خدماتی، موسسات کاریابی و طرح های کارآفرینی به مرحله اجرا درآمده است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه آن دسته از کارفرمایانی که مددجویان تحت حمایت را براساس ضوابط و شرایط خاصی به کار گمارند از بسته های تشویقی بهره‌مند می‌شوند اظهار کرد: درسال گذشته 100 مورد از تعاملات و کاریابی کمیته امداد منجر به اعطای بسته‌های تشویقی به کارفرمایان شده است.

وی خاطرنشان کرد: کمیته امداد در راستای اعطای بسته‌های تشویقی تا دو سال متوالی حق بیمه افراد بکار گمارده شده از سوی کارفرمایان را تامین و پرداخت می کند.

به گفته جلیلیان کمیته امداد جهت اعطای بسته تشویقی در سال نخست 100 درصد حق بیمه  مددجویان و در سال دوم 50 درصد آن را متقبل می شود.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه در پایان با بیان اینکه توانمندی و خودکفایی مددجویان محور اصلی فعالیت‌های اشتغال این نهاد است، تاکید کرد: پرداخت تسهیلات قرض الحسنه اشتغال از دیگر مسیرهای توانمندسازی خانواده های مددجو به شمار می رود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز