خبرگزاری کار ایران

نماینده منتخب مردم کرمانشاه در مجلس دهم:

تنها نماینده حامی دولت تدبیر و امید در کرمانشاه هستم

نماینده منتخب مردم کرمانشاه در مجلس دهم گفت: من تنها نماینده حامی دولت تدبیر و امید در کرمانشاه هستم.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کرمانشاه، احمد صفری، سومین منتخب مردم کرمانشاه در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز گذشته در جمع مردم منطقه ماهیدشت اظهار کرد: من تنها نماینده حامی دولت تدبیر و امید در کرمانشاه هستم که با تمام توان از برنامه‌های این دولت حمایت خواهم کرد.

صفری در ادامه تاکید کرد: من افتخارم این است که نماینده تمام اقوام و قومیت‌های مختلف با هر ایده و عقیده‌ای در کرمانشاه هستم و خوشحالم از اینکه امروز شیعه و سنی و تمامی اعتقادات مذهبی در کنار هم همانند برادر و یک خانواده زندگی می‌کنند.

صفری با تاکید بر همدل و هم‌زبان بودن به عنوان اولویت نخست وی در دوره نمایندگی، گفت: مهمترین تلاش من این خواهد بود که فضای همدلی و صمیمیت در بین نمایندگان کرمانشاه پایدار باشد و جناحی و حزبی عمل کردن در رفتار نمایندگان در دفاع از مطالبات مردم نباید تاثیر بگذارد.

صفری از مردم ماهیدشت کوزران و سایر بخش‌ها و روستاهای تابعه شهرستان کرمانشاه به خاطر حضور پرشکوه خود در دو انتخابات هفتم اسفند و دهم اردیبهشت قدردانی کرد و همچنین از مسئولان و دست‌اندرکاران استان کرمانشاه در امر برگزاری انتخابات در نهایت سلامت و قانون‌مندی تشکر کرد.

پیش از سخنان احمد صفری، فرزادی پور بخشدار ماهیدشت نیز با قدردانی از حضور پر شورمردم کرمانشاه مانند سایر مردم کشور در انتخابات گذشته تاکید کرد: این انتخابات نشان داد که مردم همواره و در دفاع از دست‌آوردهای خون شهدا حضور داشته و خواهند داشت.

کد خبر : ۳۶۸۴۲۶