خبرگزاری کار ایران

با حضور معاون امور استانهای خانه کارگر کشور؛

مراسم معارفه دبیر اجرایی جدید خانه کارگر استان کرمانشاه برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۳۷۰۳۶۱

با حضور معاون امور استانهای خانه کارگر کشور؛ مراسم معارفه دبیر اجرایی جدید خانه کارگر استان کرمانشاه برگزار شد

به گزارش خبرنگار ایلنا در کرمانشاه، امروز با حضور صادقی؛ معاون امور استانهای خانه کارگر کشور و تنی چند از مسئولان، مراسم تودیع و معارفه دبیر جدید اجرایی خانه کارگر استان کرمانشاه برگزار شد.

این مراسم در بیمارستان حضرت معصومه (س) وابسته به سازمان تامین اجتماعی کرمانشاه برگزار شد.

در این تودیع و معارفه اولیاء علی بیگی به عنوان دبیر اجرایی خانه کارگر استان کرمانشاه منصوب و از خدمات چندین ساله جواد اکبری تقدیر به عمل آمد.

معاون امور استانهای خانه کارگر کشور در این مراسم اظهار کرد: بارها آقای جواد اکبری به دلیل مشغله کاری فراوان درخواست کناره گیری از سمت خود را به بنده اعلام کردند که بارها با مخالفت بنده و دیگر دوستان همراه بود.

وی در ادامه پتانسیل های علی بیگی؛ دبیر جدید اجرایی خانه کارگر استان کرمانشاه را بسیار خوب ارزیابی کرد و افزود: از آقای اکبری انتظار داریم که در این مسیر آقای علی بیگی را تنها نگذارند.

در پایان این مراسم با اهدا هدایایی از خدمات چندین ساله جواد اکبری، دبیر سابق اجرایی خانه کارگر استان کرمانشاه تقدیر به عمل آمد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز