خبرگزاری کار ایران

در فرمانداری شهرستان هرسین؛

ستاد بزرگداشت ارتحال حضرت امام خمینی (ره) تشکیل شد

asdasd
کد خبر : ۳۷۱۲۴۷

ستاد بزرگداشت ارتحال حضرت امام خمینی (ره) در محل فرمانداری شهرستان هرسین تشکیل شد.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا درهرسین، صبح امروز ستاد بزرگداشت ارتحال حضرت امام خمینی (ره) در محل فرمانداری شهرستان هرسین تشکیل شد.

در این جلسه، یاور محمدی فرماندار شهرستان هرسین از انقلاب اسلامی بعنوان یک انقلاب اجتماعی، فرهنگی و سیاسی که یک نوآوری بی‌نظیر در طول تاریخ ایران بوجود آورد یاد کرد بطوری‌که مسیر حرکت مردم را به سمت کرامت سوق داد  و در آن زمان هیچکس به جزء حضرت امام خمینی (ره ) قادر به انجام آن نبود.

وی ادامه داد: قبل از انقلاب رفتار و تفکر مردم تحت سیطره سیستم سلطه و طاغوت بود که با پیروزی انقلاب این جریان سمت و سوی دیگری یافت و به سوی عزت، بزرگی و خدا محوری پیش رفت و جنگ 8 ساله و مبارزه با استکبار و ظلم ستیزی که هنوز هم ادامه دارد بر پایه همین نگرش است که در نهایت باعث توانمندی کشور شده است .

محمدی تصریح کرد: عظمتی که مردم ایران به آن دست یافته‌اند مرهون زحمات و تلاش‌های حضرت امام (ره) است که بنیان هایی اساسی و مبتنی بر اصول انسانیت و معنویت را در ایران بنا نهاد.

فرماندار هرسین در پایان گفت: بزرگداشت یاد و خاطره امام (ره) ، تجدید میثاق با آرمان‌های بزرگ این شخصیت الهی است که می بایست هر ساله با شکوه هرچه تمامتر انجام شود .

در بخش دیگری از این جلسه حجت الاسلام باقری امام جمعه هرسین از ایام ارتحال امام (ره) بعنوان یک امر مهم و ایام الله یاد کرد و تصریح کرد: در قرآن کریم و دین ما نسبت به گرامیداشت ایام الله سفارشات زیادی شده است و بزرگداشت ارتحال حضرت امام (ره) به نوعی پاسداشت ایام الله خواهد بود.

وی در پایان اظهار داشت: بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) باعث تقویت انقلاب و اسلام خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز