خبرگزاری کار ایران

یک فعال اصلاح‌طلب در گفت‌وگو با ایلنا:

برخی‌ها سعی در ناکارآمد جلوه دادن دولت هستند

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: متاسفانه با صحبت‌هایی روبرو هستیم که سعی در بالا بردن انتظارات و توقعات مردم از دولت هستیم و در نهایت با این روند سعی در ناکارآمد جلوه دادن دولت هستند.

ذکریا عباسی‌فرد، از اصلاح طلبان کرمانشاه به مناسبت 24 خرداد سالروز حماسه مردم ایران در پیروزی دولت تدبیر و امید در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در کرمانشاه اظهار کرد: دولت در این بازه زمانی بر ویرانه‌های باقی‌مانده از 8 سال دولت‌های نهم و دهم توانست دستاوردهای بسیار بزرگی را به دست آورد.

وی به این دستاوردها اشاره کرد و افزود: طرح ملی سلامت، کنترل تورم وحشتناک 40 درصدی و مهمترین آن هنرنمایی دلاورمردان تیم مذاکرات هسته‌ای دکتر ظریف و همراهنش در ماراتن نفس‌گیر مذاکرات هسته‌ای بود.

عباسی‌فرد تاکید کرد: برجام دستاورد کم و کوچکی نیست. برطرف کردن آثار قطعنامه‌هایی که به نظر برخی‌ها کاغذپاره بودند و باعث فلج شدن اقتصاد کشور و رو به انزوا رفتن ایران شده بودند کار بسیار عظیم و طاقت فرسایی بود که در سایه تایید و راهنمایی‌های مقام معظم رهبری و هوشیاری و تدبیر دیپلماسی دولت توانست موانع عظیم را از سر راه کشور، نظام و مردم بردارد و امروز سدهایی که دشمنان قسم خورده کشور و نظام بر سر پیشرفت و توسعه کشور بوجود آورده بودند از مقابل برداشته شده و می‌رود که با تعامل سازنده با جهان و براساس احترام متقابل با قدرت‌های جهانی کشور به جایگاه شایسته و واقعی خود بازگردد.

این فعال اصلاح‌طلب بیان کرد: امروز در سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری و مدیریت مردانی از جنس تدبیر حرکت قطار مدیریت کشور بر ریل عقلانیت و کارآمدی افتاده است که امیدواریم نتایج زحمات مردان دولت با پیگیری‌های آنان ملموس تر از گذشته عیان شود.

این فعال سیاسی افزود: امروز کارشکنی‌های و انواع تهمت و بداخلاقی‌هایی که از برخی طردشدگان و ردصلاحیت شدگان ار طرف مردم می‌بینیم دولت دکتر روحانی با استجکام کامل راه عقلانیت را پیموده و در پی روشن کردن چراغ راه آینده کشور  است.

وی عنوان کرد: کسانی که مدعی پاکدستی بودند و هر روز یکی از شاهکاری اختلاس و مالی شان پدیدار می‌شود، در بی اثر کردن زحمات دولت از هیچ تلاشی فروگذار نیستند.

عباسی فرد تاکید کرد: مردم که با رای خود در 24 خردادماه 92 و 7 اسفندماه 94 اعلام کردند که به دنبال فضایی آرام و بدون تنش با دنیا هستند و به دنبال تعامل سازنده هستند قطعا حمایت خود را از دولت حسن روحانی ادامه خواهند داد تا بقیه موانع نیز از سر راه پیشرفت کنار رود.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب تصریح کرد: هرچند به برخی از تصمیمات مدیریت‌های استانی انتقاد داریم، امام حمایت قاطع و کامل خود را از دولت تدبیر و امید اعلام و در راه موفقیت تصمیم‌های مردم که با انتخاب این دولت همیشه حامی بوده‌اند از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود.

کد خبر : ۳۸۰۶۸۰