خبرگزاری کار ایران

رییس پلی کلینیک تخصصی تامین اجتماعی شعبه یک کرمانشاه در گفت وگو با ایلنا:

تعطیلی دارودخانه پلی کلینیک شماره یک تامین اجتماعی کرمانشاه تنها بخاطر حفظ جان مردم بوده است

رییس درمانگاه پلی کلینیک تخصصی تامین اجتماعی شماره یک کرمانشاه گفت: تعطیلی موقت داروخانه پی کلینیک تامین اجتماعی شماره یک تنها به خاطر گودبرداری غیراصولی و آسیبب به بخش داروخانه بوده است.

رییس پلی کلینیک تخصصی تامین اجتماعی شعبه یک در گفت وگو با خبرنگار ایلنا در کرمانشاه اظهار کرد: خوشبختانه در این مدت امکانات کمی و کیفی خوبی به پلی کلینیک شماره یک تامین اجتماعی کرمانشاه افزوده شده است.

دکتر میثم حجتی عنوان کرد: این پلی کلینیک قبل از این تنها از پزشک عمومی برخوردار بود که در چند سال اخیر خوشبختانه درمانگاه دارای بخش های داخلی، قلب و عروق، زنان، جراحی عمومی و گوش و حلق و بینی شده است.

وی تاکید کرد: مضاف بر اینها آزمایشگاه این مرکز به سطحی بالاتر از مراکز سرپایی رسیده و آزمایشهای هورمونی هم جدیدا انجام می شود.

پلی کلینیک تخصصی تامین اجتماعی شعبه یک گفت: اخیرا هم یک دستگاه رادیولوژی دیجیتال "پانورامیک" به قیمت حدود یک میلیارد و سیصد میلیون ریال خریداری شده که بزودی نصب شده و عکسهایی با کیفیت بسیار عالی از فک گرفته خواهد شد.

دکتر حجتی تاکید کرد: همچنین این مرکز با داشتن حدود 5700 پرونده بیماران مزمن؛ دارای بیشترین پرونده در استان است.

وی عنوان کرد: این مرکز در حال پیاده سازی استاندارد iso 9001 ورژن 2015 (جدیدترین سیستم مدیریت کیفی) در مرکز است و ان شاالله با پیاده سازی آن در دو ماه آینده جزو معدود مراکز سرپایی دارای گواهینامه کیفیت خواهد شد.

حجتی با اشاره به تعطیلی موقت داروخانه این مرکز درمانی، گفت: به خاطر گودبرداری غیراصول ساختمان کنار این مرکز و ایجاد ترک های برزگ در بخش داروخانه و تهدید جانی کارکنان و مراجعه کنندگان به رای کمیته بحران این مرکز، داروخانه چندین روز به صورت موقت تعطیل شد و چند روزی است که فعالیت خود را دوباره آغاز کرده است.

 

کد خبر : ۳۸۰۸۰۱