خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل ستاد دیه استان کرمانشاه خبرداد:

9 میلیارد تومان دیه برای زندانیان غیرعمد در کرمانشاه جمع‌آوری شد

asdasd
کد خبر : ۳۸۳۰۸۰

مدیرعامل ستاد دیه استان کرمانشاه گفت: 9 میلیارد تومان دیه برای زندانیان غیر عمد در استان کرمانشاه در سال 94 جمع آوری شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کرمانشاه، بابک ترابی مدیرعامل ستاد دیه  استان افزود: سال ۹۴ برای ستاد دیه استان سال پرکاری بود ، چرا ما توانستیم به کمک خیرین خوب استان و همچنین منابع مختلف بیش از ۱۳۲ زندانی غیر عمد را آزاد کنیم.

وی بیان داشت: ۱۲۴ نفر از این افراد آقا و ۸ نفر آنان  خانم بوده اند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه نیاز ستاد دیه برای پراخت به ۹ میلیارد برای پرداخت در سال ۹۴  بیان داشت: با توجه به اینکه هیات مدیره استان کرمانشاه تمام سعی و تلاش خود را نسبت به آزادسازی زندانیان نیازمند بکار  گرفت،  یکی از راه های مورد توجه ایجاد فرهنگ گذشت در میان شکات بود که بر همین اساس ما توانستیم نزدیک به دو میلیارد و دویست میلیون تومان  گذشت  بگیریم و این امتیازی است که در کشور برای کرمانشاهیان باعث افتخار است و در این زمینه در کشور حرف اول را کرمانشاهیان می زنند .

مدیر عامل ستاد دیه استان در ادامه بیان داشت: حقیقاً کمک های مردمی برای  زندانیان در بند خیر رو برکت دارد و من از همین تریبون از همه کسانی که دعوت ما را لبیک گفته و با حضور خود باعث دلگرمی و سر بلندی ما شدند، تشکر و قدردانی می‌کنم ، این یک کار دینی بسیار با ارزش است، کار شما بسیار بزرگ است و ما در هیات مدیره بابت سالیان  حضور شما قدردان هستیم

در ادامه آیت الله مصطفی علما با اشاره به غیرت کرمانشاهی اظهار کرد: کمک به زندانیان غیر عمد نامگذاری صحنه‌های زیبایی شکل گرفت و مردم خوب کرمانشاه برای آزادی زندانیان  کمک‌های خود را  تقدیم ستاد دیه کردند.

آیت الله علما بیان داشت : چندین سال است این کار خدا پسندانه و خوب توسط این عزیزان که همه از افراد مورد وثوق و دلسوز هستند انجام می پذیرد و من بابت این حرکت بزرگ از آنان تشکر می‌کنم.

نماینده ولی فقیه در استان در ادامه افزود : این کار بسیار ارزشمندی است و اینکه مشارکت مردم جلب می شود  خیلی مهم است.

وی با اشاره به انتقال اینگونه  کارهای ارزشمند  به نسل آینده  بیان داشت : ما باید در انتقال کارهای ارزشی به آیندگان برای حفظ  ارزش‌های والای اسلامی تلاش کنیم و یکی از این راه‌ها هم برگزاری همین مراسم خوب است که توسط ستاد دیه استان بخوبی طی این سال‌ها برگزار شده است .

آیت الله علما با لذت بخش خواندن  کمک به هم نوع نیاز مند، اظهار داشت: کمک به هم نوع در بند  حقیقاً  لذت  زیادی دارد ، خدمت به دیگران  انسان را جوان می کند، اگر می خواهید جوان و با نشاط باشید در کار خیر شرکت کنید ، بدون شک خدا جواب کار شما را بخوبی می دهد.

گزارش: مسعود دریابار

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز