خبرگزاری کار ایران

ضیافت افطاری 500 مددجوی کرمانشاهی در حسینه ثارالله سپاه

asdasd
کد خبر : ۳۸۳۷۱۳

ضیافت افطاری 500 مددجو تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه در حسینیه بزرگ ثارالله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، رئیس اداره روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه با بیان اینکه تمامی هزینه‌های اطعام این مددجویان از سوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تامین شده است، اظهار کرد: سپاه پاسداران هر ساله در ماه مبارک رمضان مبادرت به برگزاری ضیافت های افطار و اطعام با حضور مددجویان تحت حمایت کمیته امداد می کند.

فرشاد نیک قدم در ادامه سخنان خود با بیان اینکه کمیته امداد در ماه مبارک رمضان برنامه گسترده ای برای اطعام مددجویان با کمک خیرین و نیکوکاران به اجرا در می‌آورد، افزود: خیرین می‌توانند کمک‌های غیر نقدی خود را در قالب غذای گرم و سبدهای کالا به دفاتر و پایگاه های کمیته امداد در شهرستان ها تحویل دهند.

وی همچنین با اعلام شماره حساب ۰۱۰۸۹۸۹۶۱۲۰۰۷ نزد بانک ملی شعبه الهیه کرمانشاه تصریح کرد: شماره حساب مذکور نیز آماده دریافت مساعدت‌های نقدی خیرین نیکوکار برای اجرای طرح‌های مشارکتی به ویژه اطعام نیازمندان در این ماه مبارک است.

نیک قدم با بیان اینکه در دهه روزه اول رمضان سالجاری خیرین نیک اندیش بالغ بر ۸۲۷ میلیون ریال جهت اطعام نیازمندان در استان کمک کردند، اظهار امیدواری کرد: تا پایان این ماه مبارک بیش از ۲۵ میلیارد ریال کمک مردمی جهت اطعام مددجویان تحت حمایت در استان کرمانشاه جمع آوری شود.

وی تاکید کرد: با جمع آوری این کمک ها با حضور مددجویان ۳۴۱ مراسم جمعی افطار برگزار و همچنین ۶ هزار و ۴۸ پرس غذای گرم در میان خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد استان توزیع شده است.

رئیس اداره روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه در پایان با تاکید بر اینکه اطعام از مهم ترین روش‌های آیین اسلام برای رهایی جامعه از گرسنگی است، اظهار امیدواری کرد: خیرین با مساعدت های بی دریغ خود یاری رسان این نهاد جهت رفع فقر غذایی از نیازمندان و مستمندان باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز