خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل باشگاه بعثت در گفت وگو با ایلنا:

صعود به رقابت های لیگ 1 هدف نخست تیم فوتبال بعثت کرمانشاه است

asdasd
کد خبر : ۳۸۶۲۶۳

مدیر عامل باشگاه بعثت با اشاره به هدف اصلی این تیم در فصل آینده رقابت های لیگ 2 گفت: صعود به رقابت‌های لیگ 1 هدف نخست تیم بعثت خواهد بود و باشگاه تمام امکانات و شرایط لازم برای رسیدن به این هدف را در اختیار کادر فنی قرار خواهد داد.

افشین حسنی در گفت وگو با خبرنگار ایلنا در کرمانشاه اظهار کرد: ما پس از تحقیقات و بررسی‌های لازم با کرمپور قرارداد همکاری منعقد کردیم و از اینکه هدایت تیم بعثت را به ایشان سپرده‌ایم بسیار خوشحال و خرسند هستیم.

مدیر عامل باشگاه بعثت با اشاره به هدف اصلی این تیم در فصل آینده رقابت های لیگ 2 گفت: صعود به رقابت های لیگ 1 هدف نخست تیم بعثت خواهد بود و باشگاه تمام امکانات و شرایط لازم برای رسیدن به این هدف را در اختیار کادر فنی خواهد گذاشت.

وی استفاده از بازیکنان بومی را اولویت نخست تیم بعثت در فصل نقل و انتقالات اعلام کرد و افزود: از کادر فنی انتظار دارم نسبت به شناسایی و جذب بازیکنان بومی اهمیت دهند چون سیاست باشگاه بعثت استفاده از بازیکنان کرمانشاهی است.

حسنی تصریح کرد: باشگاه امکانات و بازیکنان مد نظر را جذب خواهد کرد اما در مقابل انتظار دارد تیم بهترین نتیجه را در طول فصل کسب کند و در نهایت به رقابت های لیگ 1 صعود کند.

پژواک کرمپور سرمربی جدید تیم بعثت با اشاره به حضور در این تیم اظهار داشت: از اینکه مدیریت باشگاه به من اعتماد داشته و هدایت تیم را به من سپرده است خوشحال هستم و تلاش خواهم کرد جواب این اعتماد را بدهم.

وی افزود: سعی خواهیم کرد شیوه بازی تیم بعثت را تغییر دهیم و فوتبال مدرن را به نمایش بگذاریم، می خواهیم تیم بعثت به عنوان نخستین تیم ایرانی این نوع از فوتبال را اجرا کند.

سرمربی تیم بعثت با بیان اینکه از فوتبال کرمانشاه شناخت کافی دارد گفت: نسبت به پتانسیل بالای فوتبال کرمانشاه آشنایی داریم و این موضوع کارم را راحت خواهد کرد.

کرمپور در ادامه اظهار داشت: در چند وقت اخیر با مدیریت باشگاه بعثت صحبت کرده ام و وی نسبت به در اختیار گذاشتن امکانات و جذب بازیکنان مد نظر مصمم هستند و به نظرم این نگاه حاکی از نگاه مثبت ایشان به فوتبال است.

عبدالرضا سروندی سرپرست تیم بعثت با اشاره انتخاب سرمربی جدید این تیم اظهار داشت: در چند وقت اخیر با تفکرات سرمربی جدید آشنایی کامل پیدا کرده ایم و نسبت به دیدگاه های ایشان خوشبین هستیم.

وی با بیان اینکه باشگاه بعثت در خصوص همکاری طولانی مدت با کرمپور سرمایه گذاری خواهد کرد گفت: پتانسیل بالای سرمربی جدید تیم بعثت باعث خواهد شد باشگاه نسبت به همکاری طولانی با ایشان خوشبین باشد.

محمد بهرامیان مدیر تیم های فوتبال باشگاه بعثت گفت: انتخاب کرمپور به عنوان سرمربی جدید تیم بعثت آغازگر فصلی نو در این تیم خواهد بود و ما را نسبت به آینده امیدوار کرده است.

بهرامیان تصریح کرد:شرایط برای موفقیت تیم بعثت در فصل جاری هموار و مساعد است و احساس می کنم می‌توانیم نسبت به صعود تیم به رقابت های لیگ 1 امیدوار باشیم.

مهرداد نور افزا مربی تیم بعثت در ابتدا اظهار داشت: از اینکه مجدد با تیم بعثت همکاری می کنم بسیار خوشحال هستم و اطمینان خواهم داد از هیچ کوشش وتلاشی دریغ نکنم.

نورافزا در ادامه تصریح کرد: همکاری با کرمپور به عنوان یکی از مربیان خوش فکر فوتبال ایران بسیار لذت بخش است و من تلاش می کنم از تجارب ایشان بهره مند شوم.

همچنین لقمان رحمانی مربی‌تیم بعثت با تبریک نسبت به انتخاب پژواک کرمپور به عنوان سرمربی جدید این تیم تاکید کرد: به عنوان مربی و دستیار سعی خواهم کرد در فصل پیش رو به سرمربی و تیم کمک کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز