خبرگزاری کار ایران

جمعی از مردم شهرستان کرمانشاه؛

فرماندار کرمانشاه فقط چند کیلومتر اول شهر را نبینند

جمعی از مردم روستا‌ها و شهرک‌های حاشیه شهر کرمانشاه؛ از عدم سرکشی فرماندار این به نقاط محروم این شهرستان ابراز گله نارضایتی کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کرمانشاه جمعی از مردم شهرستان کرمانشاه و روستاهای اطراف با حضور در این منطقه از فضل الله رنجبر درخواست کردند در سفرهایی که به خارج از شهر کرمانشاه انجام می‌دهند، تنها چندکیلومتر که آنهم توسط مسئولان به آنجا کشیده می‌شود را نبینند.

براساس این گزارش، این منتقدان با اشاره به اینکه در بسیاری از روستاهای شهرستان کرمانشاه از مشکل کم آبی از هم اکنون در رنج به سر می‌برند، هنوز فضل الله رنجبر به خود اجازه نداده است که به این روستا‌ها بیاید و ملاقات خود را به روستاهای متمکن و در چند کلیومتری کرمانشاه قرار داده‌اند.

یکی از این منتقدان بیان داشت: فرماندار محترم کرمانشاه به جای حضور در مهدکودک‌ها و کودکستان‌ها توجه‌اش را بیشتر متوجه فقر و کمبود امکانات کند.

وی عنون کرد: همین محور کوزران کرمانشاه به قتلگاه مردم و رانندگان تبدیل شده است تاکنون کدام بار فرماندار و یا کارکنان وی از این وضعیت اسفبار بازدید کرده‌اند و یا واکنشی نشان داده‌اند؟!

یکی دیگر از روستائیان که اتفاقا از اعضای شورای روستای این روستا بود از فرماندار خواست بیشتر به جای سفرهای بی‌علت و هزینه آور به دنبال جذب بودجه برای این مناطق محروم باشد.

گفتنی است که فرماندار کرمانشاه سفرهای بسیاری در کارنامه کاری خود نسبت به دیگر فرمانداران دارد، ولی با این وجود، بیشتر این سفر از دید این منتقدان تبلیغاتی و بی‌اثر بوده است و وی میلی به بازدید از نقاط محروم شهرستان را ندارند و تاکنون این امر محقق نشده است.

کد خبر : ۳۸۸۴۸۶