خبرگزاری کار ایران

فرماندار کرمانشاه در گفت‌وگو با ایلنا:

بینش مردم کرمانشاه هرگز تحت‌الشعاع عده‌ای انگشت‌شمار نمی‌شود

فرماندار شهرستان کرمانشاه گفت: فهم و بینش مردم کرمانشاه بسیار بالاتر از آن است که تحت‌الشعاع عده‌ای انگشت‌شمار که دولت را تخریب می‌کنند، قرار بگیرد.

فضل‌اله رنجبر در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا استقبال پرشور و شکوهمند کرمانشاهیان از رییس‌جمهور و هیات دولت تدبیر و امید را برگ زرین دیگری در تاریخ سراسر افتخار استان کرمانشاه برشمرد.

فرماندار کرمانشاه اظهار کرد: این استقبال عظیم و تاریخی نشان داد فهم و بینش مردم کرمانشاه بسیار بالاتر از آن است که تحت‌الشعاع عده‌ای انگشت‌شمار که از ابتدای کار این دولت راه تخریب را در پیش گرفته اند، قرار بگیرد.

رنجبر با تاکید بر بیانات مقام معظم رهبری در حمایت از دولت‌مردان نظام جمهوری اسلامی ایران اذعان کرد: استقبال مردم کرمانشاه که از اقشار مختلف مردم در آن حضور داشتند نشان داد این مردم همواره و در تمام بزنگاه‌های تاریخی حامی و پشتیبان دولت تدبیر و امید هستند.

فرماندار کرمانشاه ضمن تشکر و قدردانی از این حضور حماسی، سفر رئیس‌جمهور و هیات دولت به کرمانشاه را مایه خیر و برکت دانست و ابراز امیدواری کرد این سفر دست‌آوردهای مطلوب و در خور توجهی برای مردم کرمانشاه در پی داشته باشد.

رنجبر با اشاره به مشکلات موجود سر راه این دولت که به یادگار مانده از دولت قبل بوده، تاکید کرد: با تمام این موانع و مشکلات دولت تدبیر و امید نشان داده در احقاق حق ملت و پیشرفت خستگی‌ناپذیر به پیش می‌رود.

کد خبر : ۳۹۲۳۹۵