خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بم:

امنیت در جامعه مرهون خون شهداست

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۸۷۴

طی شش ماهه گذشته با تلاش شورای تامین و مسئولین ادرات انتظامی و نظامی ضریب امنیتی قابل توجه است و این ضری شهرستان بم ایلنا: ب امنیتی با همدلی و تعامل خوبی که ما بین دستگاههای قضایی وجود دارد

ایلنا: جلسه مشترک نیروی انتظامی به مناسبت هفته ناجا با حضور دانشی امام جمعه، زین الصالحین فرماندار، شهردار، و جمعی از مسئولین انتظامی و نظامی و خانواده شهدا برگزار شد.

به گزارش ایلنا از بم سرهنگ ثمره به مناسبت هفته ناجا در صبحگاه مشترک در ستاد فرماندهی سرهنگ گفت: در وضعیت کنونی با همدلی و تعامل خوبی ما بین دستگاه‌های قضایی ضریب امنیتی قابل توجه در جامعه وجود دارد که این امنیت مرهون خون شهداست.

در ادامه دانشی امام جمعه بم گفت: نیروی انتظامی پشتوانه این نظام و دلگرمی جهت آرامش و امنیت در کشور و منطقه هستند.

حجت الاسلام دانشی افزود: نیروی انتظامی باید سعی کند که با رفتار خود در چشم مردم عزیز باشد و همچنین ما باید پیرو فرمانبرداری کل قوا باشیم.

وی با اشاره به فرمایش نبی اکرم افزود: نبی اکرم می‌فرماید حاضریم یک شبانه روز در راه خداوند نگهبانی برای من ارزشمند است که ارجع‌تر از شب قدر در مدینه بیت المقدس است.

در ادامه زین الصالحین فرماندار و رئیس شورای تامین شهرستان گفت: با تعامل و همدلی که ما بین شروای تامین و نیروی انتظامی وجود دارد و این تعامل باعثضریب امنیتی در شهرستان است.

وی افزود: اگر هدف ما خدمت به مردم بم باشد باید از خود بگذریم و همچنین این از خودگذشتگی ملاک و معیار امنیت است و اهمیت آرامش را برای همشهریان به‌وجود می‌آورد چه در بحثاقتصاد، اجتماعی فرهنگی که ما شاهد سربلندی در این شهرستان می‌باشیم چرا اینکه شهرستان بم در کل کشور در خصوص برنامه‌های فرهنگی در روز تاسوعا و عاشورا این را ثابت کرد.

وی بیان داشت تاسوعا و عاشورای بم شعار حسینی بودن خود را با تمدنی غنی چه در بحثقرآن و پرداخت ذکات این را به دنیا ثابت کردند.

فرماندار بم افزود: امروز ما باید نسبت به روزهای دیگر خدمت رسانی به مردم را در دستور کار خود قرار دهیم چرا اینکه مردم با دیدگاه خوب به این نظام و انقلاب با آمدن به پای صندوق‌های رای این را ثابت کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز