خبرگزاری کار ایران

دادستان قلعه‌گنج:

حضور به موقع نیروی انتظامی، تهدیدی برای قاچاقچیان

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۴۹۴

دادستان قلعه‌گنج گفت: حضور به موقع نیروی انتظامی در صحنه، تهدیدی برای مزاحمان، قاچاقچیان مواد مخدر و اشرار است.

ایلنا: دادستان قلعه‌گنج گفت: حضور به موقع نیروی انتظامی در صحنه، تهدیدی برای مزاحمان، قاچاقچیان مواد مخدر و اشرار است. مسلم سالاری در جمع کارکنان انتظامی این شهرستان اظهار داشت: خدمت در منطقه انتظامی قلعه‌گنج با توجه به دور افتادگی و محرومیت منطقه کمتر از خدمت در مناطق عملیاتی نیست.

به گزارش ایلنا از کرمان وی نیروی انتظامی را نشانه اقتدار نظام دانست و افزود: هر کسی در هر شغلی در این نظام اسلامی مشغول به خدمت است، باید یک حریم را رعایت کند.

دادستان قلعه‌گنج عنوان کرد: نیروی انتظامی باید در همه عرصه‌ها اعم از اجتماع و در محل کار اقتدار خود را حفظ کند که این اقتدار توسل به زور نیست بلکه اقتداری است که با بصیرت در برخورد با مردم بدست می‌آید.

وی عنوان کرد: وقتی پلیس لباس انتظامی و امنیت بر تن می‌کند، مردم آن‌ها را با لباس می‌شناسند، پس باید مراقب و محافظ جایگاه و حرمت لباس خود بوده و در برخورد با مردم احترام متقابل را نگه داریم.

سالاری تصریح کرد: منطقه قلعه‌گنج به دلیل هم‌مرزی با سه شهرستان استان سیستان و بلوچستان و قرار گرفتن در حاشیه جازموریان، ورود قاچاقچیان مسلح به این شهرستان به راحتی صورت می‌گیرد که باید در این زمینه نیروهای امنیتی و مردم مراقب باشند.

وی خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی همیشه در صحنه حاضر بوده و هر جا که برنامه‌ریزی توسط شورای تامین شهرستان صورت می‌گیرد، بدون اتلاف وقت ماموریت خود را آغاز می‌کند.

دادستان قلعه‌گنج بیان داشت: در صحنه بودن نیروی انتظامی فرصت را از مزاحمان، سوداگران مرگ و اشرار می‌گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز