خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری استان کرمان:

امنیت سنگ بنای پیشرفت جامعه است

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۵۰۳

رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: امنیت زیربنای هر گونه تحول، تغییر و پیشرفت است و تأمین و ارتقاء آن نیز در گرو همکاری و همراهی تمامی واحدهای متولی است.

ایلنا: حجت الاسلام والمسلمین علی توکلی در جمع فرماندهان انتظامی با تبریک هفته ناجا افزود: براساس قوانین، تأمین امنیت متولیانی دارد که اگر هر کس بر اساس شرح وظایف خود عمل کند امنیت ایجاد خواهد شد.

به گزارش ایلنا از کرمان وی امنیت حال حاضر استان را نسبت به سال‌های پیش خوب ارزیابی کرد و بیان داشت: اگر چه امنیت فعلی استان نسبت به سالهای گذشته بسیار مطلوب است اما این کافی نیست و باید برای ارتقا آن برنامه ریزی و تلاش کرد.

این مقام قضائی اظهارداشت: تعامل و ارتباط دستگاه قضائی با نیروی انتظامی خوب است و در سایه یک ارتباط خوب می‌توان امنیتی پایدار تحصیل کرد.

نماینده عالی قوه قضائیه در استان گفت: تأمین امنیت، ایجاد انضباط اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم نقطه اشتراک اهداف دستگاه قضایی و نیروی انتظامی است که باید همواره در مسیر حفظ و ارتقاء آن گام بردارند.

وی آسیب‌شناسی مسائل مبتلابه و برنامه ریزی دقیق و هدفمند جهت حل آن‌ها را خواستار شد و تصریح کرد: اگر در همه حال خود را بدهکار جامعه بدانیم هرگز دستاورد‌هایمان جلویمان بزرگ جلوه نخواهد کردو با کم توقعی و تدبیر مسائل را پیش خواهیم برد.

حجت الاسلام والمسلمین توکلی بر خلأ کار فرهنگی در استان تأکید کرد و ابراز داشت: باید در مسائل و معضلات اجتماعی نقش بزه دیده نیز بررسی شود و بره‌مان اساس برای کار فرهنگی نیز برنامه ریزی کرد.

وی خاطر نشان کرد: امنیت مقوله‌ای است که باید با کار جمعی استحصال شود و هم اکنون با تعامل بسیار خوب در شورای تأمین استان مسائل بصورت جمعی و با همراهی حل و فصل می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز