خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری استان کرمان:

واگذاری معادن استان با مدیریت صحیح براساس مقررات به افراد واجد شرایط

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۶۵۱

کل دادگستری استان کرمان گفت: معادن استان با مدیریت صحیح براساس مقررات به افراد واجد شرایط واگذار شود.

ایلنا: حجت الاسلام والمسلمین علی توکلی در سفر خود به شهرستان کوهبنان گفت: کرمان یکی از استان‌های غنی از معادن در کشور است که در صورت برنامه ریزی و بهره برداری اساسی و کار‌شناسی می‌تواند نقش مهمی در راستای تحقق حماسه اقتصادی مورد نظر مقام معظم رهبری ایفا کند.

به گزارش ایلنا از کرمان وی تصریح کرد: بدون شک اگر معادن استان درست مدیریت شوند و به افراد واجد شرایط و طبق مقررات واگذار شود قطعا در سال حماسه اقتصادی شاهد تحولی بزرگ در توسعه و آبادانی دیار کریمان هستیم.

حجت الاسلام والمسلمین توکلی خاطرنشان کرد: متاسفانه در گذشته بخشی از معادن استان به افرادی واگذار شده‌اند که یا تخصص معدنی نداشته‌اند و یا اقدامی موثر و مفیدی در فرصت و مهلت قانونی در راستای استخراج و به کارگیری نیروی کار انجام نداده‌اند.

وی اضافه کرد: کوهبنان با توجه به معادن غنی و زیادی که دارد می‌تواند بستر خوبی برای سرمایه گذاران در این حوزه باشد و از تمامی سرمایه گذاران بخش خصوصی تقاضا داریم تا ضمن حضور و بازدید از معادن متعدد این شهرستان در این حوزه اقدام به سرمایه گذاری کنند.

رئیس کل دادگستری استان کرمان با تقدیر از فرماندار شهرستان کوهبنان، رئیس دادگستری، دادستان و کارکنان قضایی این شهرستان خاطرنشان کرد: این افراد با جدیت و برخورد قانونی توانسته‌اند ضمن بالا بردن ضریب ایمنی در معادن، زمینه پرداخت به موقع حقوق کارگران را فراهم کنند که جای تقدیر فراوان دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز