خبرگزاری کار ایران

ودیعتی سرپرست شرکت گاز استان کرمان

بهره‌مندی تعداد ۳۷ شهر و ۴۱۴ روستا از نعمت گاز طبیعی

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۱۱۶

عملیات گازرسانی به تعداد ۷ شهر و ۱۶۷ روستا در دست اجرا قرار دارد و طراحی گاز رسانی به ۴ شهر و ۴۱ روستا نیز انجام شده است که در سال‌های آتی به بهره برداری خواهند رسید.

کرمان - ایلنا: سرپرست شرکت گاز استان کرمان با حضور در جمع روسای روابط عمومی‌ها گفت: اتمام پروژه‌های مهم خط انتقال استان شامل پروژه‌های خط انتقال کهنوج و فولاد بردسیر و خط انتقال بم در اولویت قرار گرفت و امیدواریم با تخصیص بودجه و اعتبارات شاهد پیشرفت گازرسانی به سایر شهر‌ها و روستاهای استان باشیم.

به گزارش ایلنا از کرمان در بیست و هشتمین گردهمائی روسای روابط عمومی در شهرستان زرند که به میزبانی شرکت گاز استان کرمان، با حضور مدیر عامل، امام جمعه، فرماندار، بخشدارزرند و روسای روابط عمومی ادارات، سازمان‌ها، نهادهای اجرائی در تالار فرهنگیان این شهرستان با محوریت جایگاه اطلاع رسانی در روابط عمومی‌ها دراذهان عمومی برگزار شد.

در ابتدای جلسه خضرائی رئیس اداره گاز ناحیه زرند ضمن تصریح عملکرد روند اجرایی عملیات گازرسانی شهر‌ها و روستا‌ها گفت: ناحیه گاز زرند درسال ۸۰ فعالیت خود را با هدف گازرسانی به صنایع، روستا‌ها و شهرهای این شهرستان آغاز نموده و در حال حاضر ۲۸ هزار مشترک عنوان و اعلام کرد هم اکنون ظریب نفوذ گاز در بخش شهری ۱۰۰ درصد و ظریب نفوذ گاز را با اتمام گازرسانی حومه شرقی این شهرستان در بخش روستایی حدود ۸۰ درصد اعلام نمود امید است با تخصیص بودجه این شرکت بتواند شهر‌ها و روستاهای باقیمانده را از نعمت گاز طبیعی برخوردار نماید.

در ادامه ودیعتی سرپرست شرکت گاز استان کرمان با حضور در جمع روسای روابط عمومی‌ها گفت: شرکت گاز استان کرمان به حول و قوه الهی توانسته تعداد ۳۷ شهر و ۴۱۴ روستا را از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند نماید، در حالی که عملیات گازرسانی به تعداد ۷ شهر و ۱۶۷ روستا در دست اجرا قرار دارد و طراحی گاز رسانی به ۴ شهر و ۴۱ روستا نیز انجام شده است که در سالهای آتی به بهره برداری خواهند رسید.

وی افزود: در جلسه اخیری که با حضور مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز ایران در کرمان برگزار شد، اتمام پروژه‌های مهم خط انتقال استان شامل پروژه‌های خط انتقال کهنوج و فولاد بردسیر و خط انتقال بم در اولویت قرار گرفت و امیدواریم با تخصیص بودجه واعتبارات شاهد پیشرفت گازرسانی به سایر شهر‌ها و روستاهای استان باشیم.

وی همچنین در خصوص نقش مهم و خطیر روابط عمومی‌ها تصریح کرد: روابط عمومی بهترین نمایانگر اوضاع داخلی یک نهاد از یک سو و از سوی دیگر منعکس کننده واقعیت‌ها با واقع‌نگری باشد همانطور که مقام معظم رهبری گفته‌اند روابط عمومی‌های بخش‌های مختلف دولت با ید فعال شوند و با استفاده از رسانه ملی و روزنامه‌ها، اقدامات مختلف را با زبانی تاثیرگذار و قابل فهم به اطلاع مردم برسانند و روابط عمومی باید نقش وفاق درون و برون سازمان را کشف و در جهت تصمیم سازی حرکت کند.

در ادامه جلسه روسای روابط عمومی با بیان مباحثمختلف با معاون فرماندار شهرستان زرند به بحثو گفتگو پرداختند و خواستار مرتفع شدن مسائل و مشکلات خود در سازمان‌ها شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز