خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کرمان خبر داد:

از اولین کارخانه تولید فولاد به زودی بهره‌برداری می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۰۵۰

اولین کارخانه فولاد استان با ظرفیت تولید یک میلیون تن آهن اسفنجی در فاز اول در آینده ای نزدیک به بهره برداری می رسد.

کرمان - ایلنا: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کرمان گفت: آینده‌ای نزدیک و با حضور مقامات کشوری اولین کارخانه تولید فولاد استان کرمان به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش ایلنا از کرمان محمد عابدی‌نژاد رئیس سازمان با بیان این مطلب، گفت: در راستای توسعه سریع و پرشتاب صنایع معدنی در استان اولین طرح فولادی استان در آینده‌ای نزدیک در شهرستان بردسیر به بهره برداری می‌رسد.
وی با بیان اینکه این طرح توسط بخش خصوصی، شرکت فولاد سیرجان ایرانیان عملیاتی شده افزود: سرمایه گذاری ۳۵۰ میلیارد تومانی در این بخش صورت گرفته است.
عابدی‌نژاد با اشاره به اینکه این طرح در دو فاز راه اندازی و قابل بهره برداری است، خاطر نشان کرد: ‌فاز اول با ظرفیت تولید یک میلیون تن آهن اسفنجی در سال در آینده‌ای بسیار نزدیک با حضور مقامات کشوری به بهره برداری می‌رسد.
وی میزان اشتغالزایی فاز اول را ۸۰ نفر به صورت مستقیم عنوان کرد و گفت: ‌ فاز دوم کارخانه برای تولید یک میلیون تن شمش فولاد در حال احداثاست.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان، تصریح کرد: کارخانه تولید فولاد بردسیر اولین طرح فولادی استان است و تا سال آینده، ۴ واحد فولادی دیگر در سطح استان کرمان به بهره برداری می‌رسد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز