خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی بم خبر داد:

دستگیری ۷ سارق و کشف ۱۸ فقره سرقت

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۸۸۰

فرمانده انتظامی بم گفت: ماموران کلانتری ۱۲ این شهر با انجام کار اطلاعاتی و گشت زنی هدفمند در نقاط جرم خیز، طی ۷۲ ساعت گذشته ۷ سارق را دستگیر و ۱۸ فقره سرقت منزل و موتور سیکلت را کشف کردند.

کرمان - ایلنا: فرمانده انتظامی بم گفت: ماموران کلانتری ۱۲ این شهر با انجام کار اطلاعاتی و گشت زنی هدفمند در نقاط جرم خیز، طی ۷۲ ساعت گذشته ۷ سارق را دستگیر و ۱۸ فقره سرقت منزل و موتور سیکلت را کشف کردند.
به گزارش ایلنا از کرمان «سرهنگ» هادی ثمره «در تشریح این خبر بیان داشت: ماموران پلیس این شهرستان در پی اعلام سرقت از چند واحد مسکونی و تعدادی موتورسیکلت طی دو هفته گذشته، کشف اموال مسروقه و شناسایی عاملان سرقت را در دستور کار قرار دادند.
وی افزود: ماموران پلیس در کنار انجام پیگیری‌های لازم جهت کشف سرقت‌ها، از طریق برقراری ارتباط با افراد اگاه و معتمدین محلی به اطلاعاتی از چند مظنون دست یافتند و با انجام گشت‌های هدفمند در برخی نقاط خاص شهر، به تحقیقات خود ادامه دادند.
فرمانده انتظامی بم با اشاره به کشف تعدادی موتورسیکلت مسروقه در طرح‌های برخورد با موتورسواران متخلف، گفت: با کشف این موتور سیکلت‌ها، سرنخ‌های خوبی بدست آمد و ماموران کلانتری ۱۲ با پی جویی این اطلاعات سه متهم را شناسایی و دستگیر کردند.
» ثمره «ابراز داشت: ماموران پلیس در ادامه بر اساس اعترافات متهمین دستگیر شده و با انجام یکسری کار اطلاعاتی، محل سکونت عاملان سرقت را شناسایی و در یک عملیات ضربتی چهار سارق را در مخفیگاه‌شان غافلگیر کردند.
وی تصریح کرد: دو نفر از دستگیرشدگان به انجام ۸ مورد سرقت در ساعات خالی بودن منازل و مابقی به انجام یا مشارکت در سرقت ۱۰ دستگاه موتورسیکلت از نقاط مختلف شهر در مواقع غفلت شهروندان اعتراف کرده‌اند.
این مسئول انتظامی با بیان اینکه تلاش جهت شناسایی خریداران اموال مسروقه نیز ادامه دارد از شهروندان خواست در مراقبت از اموال شخصی و وسایل نقلیه خود دقت بیشتری داشته باشند و با مشاهده افراد مشکوک پیرامون منزل و محله خود، مراتب را سریعا به پلیس ۱۱۰ گزارش دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز