خبرگزاری کار ایران

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کرمان هشدار داد:

رواج طلاق در بین زوج‌های جوان

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۶۷۳

طلاق توافقی دومین خواسته در پرونده‌های دادگستری استان کرمان است و هشدار‌ها در این زمینه را باید جدی گرفت.

آمار‌ها نشان می‌دهد که جامعه مذهبی کرمان هم از شر پدیده شوم طلاق در امان نبوده و روزبه‌روز بر تعداد طلاق‌ها به ویژه طلاق‌های توافقی بین زوج‌های جوان در کرمان افزوده می‌شود.
به گزارش ایلنا از کرمان معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کرمان با بیان این مطلب افزود: طلاق توافقی دومین خواسته در پرونده‌های دادگستری استان کرمان است و هشدار‌ها در این زمینه را باید جدی گرفت.
حمید خالقی با اشاره به اینکه بیشترین سن طلاق برای آقایان بین ۲۵ تا ۲۹ سال و برای خانم‌ها بین ۲۰ تا ۲۵ سال است، ابراز داشت: میانگین مدت ازدواج‌های منجر به طلاق زیر پنج سال بوده است.
وی بار دیگر با تأکید بر اینکه یکی از عوامل بسیار مؤثر در بروز و افزایش طلاق‌ در جامعه استفاده از برنامه‌های ماهواره است، افزود: استان کرمان در حوزه طلاق توافقی با ۱۲.۹۹ درصد رشد در ایران رو‌به‌رو بوده است که با این درصد توانست، رتبه یازدهم کشوری را از آن خود کنند.
وی همچنین با اشاره به آمار شش ماهه نخست سال جاری گفت: طی این مدت تعداد پرونده‌ طلاق توافقی یک هزار و ۸۲۹ پرونده بوده که با سه درصد رشد رو‌به‌رو بوده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز