خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیته ارتباطات و اطلاع رسانی دهه فجر استان کرمان خبر داد:

پخش۷ هزار دقیقه برنامه از مرکز سیما و صدای کرمان در دهه مبارک فجر

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۶۷۲

رئیس کمیته ارتباطات و اطلاع رسانی دهه فجر استان گفت: به‌مناسبت دهه مبارک فجر ۴ هزار دقیقه برنامه از سیما و حدود ۳ هزار دقیقه برنامه از صدای مرکز کرمان پخش می شود.

رئیس کمیته ارتباطات و اطلاع رسانی دهه فجر استان در جمع اصحاب رسانه، مدیران خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری و صاحب امتیازان روزنامه‌ها گفت: ویژه برنامه جشن انقلاب، ۱۴ فیلم سینمایی، یک سریال ۲۲ قسمتی، برنامه‌های گفتگو محور و سرود و کلیپ‌های مختلف برای پخش در ایام ا… دهه مبارک فجر در نظر گرفته شده است.

به گزارش ایلنا از کرمان حجت الاسلام موسوی مدیر کل صدا و سیمای مرکز کرمان همچنین از پخش ۲۵۰ دقیقه مستند تولید مرکز کرمان که در آن‌ها به نقش مردم کرمان در پیروزی انقلاب اسلامی می‌پردازد در ایام دهه فجرخبر داد.

در ادامه جلسه صدفی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بر نقش رسانه‌ها در آگاهی بخشی جامعه تاکید کرد و گفت: پانصد تشکل مردمی نیز در کنار نهاد‌ها و سازمان‌ها جشنهای دهه فجر را پشتیبانی می‌کنند.

سعیدی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان نیز در این جلسه گفت: دهه فجر فرصت مناسبی برای ایجاد روحیه نشاط و شادابی در بین مردم است ومسئولان استان تمام تلاش خود را در نکوداشت این ایام بکار خواهند بست.

سلطانی مسئول کمیته ادارات و نهادهای ستاد دهه فجر استان هم از برگزاری ۳۰۰ برنامه توسط ادارات و نهادهای استان، برگزاری ۱۰ جنگ شادی در خانه شهر کرمان واجرای ۱۷ شب برنامه زنده تلویزیونی با همکاری صدا و سیمای مرکز کرمان در دهه فجر خبر داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز