خبرگزاری کار ایران

مدیر کل صدا و سیمای مرکز کرمان تشریح کرد:

کارکرد و نقش رسانه با محور دینی در ابعاد زندگی اجتماعی و فرهنگی

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۲۸۵

مدیر کل صدا و سیمای مرکز کرمان در جلسه شورای اداری قلعه گنج با اشاره به کارکرد رسانه با محور دینی در همه ابعاد زندگی اجتماعی و فرهنگی افزود صداوسیما در توسعه فرهنگ اسلامی نقش تعیین کننده دارد.

کرمان - ایلنا: سامانه دیجیتال ۲۰ شبکه تلویزیونی و۱۶ شبکه رادیویی در شهرستان قلعه گنج راه اندازی شد.
به گزارش ایلنا از کرمان مدیر کل صدا و سیمای مرکز کرمان در جلسه شورای اداری قلعه گنج با اشاره به کارکرد رسانه با محور دینی در همه ابعاد زندگی اجتماعی و فرهنگی افزود صداوسیما در توسعه فرهنگ اسلامی نقش تعیین کننده دارد.
حجت الاسلام موسوی با تأکید بر گسترش فرهنگ قرآنی گفت: در این زمینه باید با کمک مردم وحمایت از برنامه قرانی خانه به خانه این فرهنگ نورانی بیش از پیش ترویج شود.
دراین جلسه حجت الاسلام نجنو امام جمعه قلعه گنج نیز با قدردانی ازمسئولین صداوسیما در راه اندازی سامانه دیجیتال افزود: این بهترین هدیه بری مردم شهرستان در عرصه فرهنگی است تا بتوانند از برنامه‌های متنوع رسانه ملی بهره‌مند شوند.
فلاحی فرماندار قلعه گنج هم با اشاره به تاثیر مطلوب راه اندازی سامانه دیجیتال دراین شهرستان راه اندازی این سامانه دربخش چاه دادخداودهستانهای مارز ورمشک راخواستار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز