خبرگزاری کار ایران

مدیر کل حمل ونقل و پایانه های استان کرمان اعلام کرد:

راه اندازی سامانه صدور وتمدید کارت هوشمندناوگان حمل ونقل ورانندگان جاده ای

asdasd
کد خبر : ۱۵۱۴۰۹

مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان کرمان گفت: کارت هوشمندرانندگان و ناوگان حمل ونقل، کارتی است با ضریب امنیتی بالا که امکان شناسایی دقیق رانندگان را فراهم می نماید.

ایلنا: جمیلی تصریح کرد: کارت هوشمند در صدور بارنامه و صورت وضعیت مسافری بصورت برخط کاربری دارد و استفاده آن در سیستم نوبت دهی در پایانه باعثکاهش چشمگیر تخلفات در حوزه حمل ونقل گردیده است. به کمک کارتهای هوشمند می توان رانندگان و ناوگان متخلف را شناسایی ودر صورت لزوم از ادامه فعالیت آنهادر چرخه حمل ونقل جاده ای کشور جلو گیری نمود.

به گزارش " ایلنا " ازکرمان وی با اشاره به این مطلب که تا کنون چاپ کارتهای هوشمند حمل ونقل جاده ای در مرکز انجام می شده است، افزود: حدود ۱۲۰۰ کارت هوشمند راننده باری و مسافری از ابتدای راه اندازی چاپ کارت هوشمند در استان، چاپ و تحویل متقاضیان شده است.

وی اظهار داشت: ازابتدای اجرای صدور کارت هوشمند نیزتعداد۱۹۲۰۰ کارت هوشمند راننده باری، ۸۷۰۰ کارت هوشمند راننده بخش مسافری، ۱۳۹۰۰ کارت هوشمند ناوگان باری و ۴۷۰۰ کارت هوشمند ناوگان مسافری چاپ و تحویل رانندگان و مالکین خودرو های عمومی باری و مسافری برون شهری گردیده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز