خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری کرمان خبر داد:

آغاز عملیات احداثفاز دوم مجموعه جنگل قائم

asdasd
کد خبر : ۱۵۱۴۱۱

طی مراسمی هم زمان با آغاز هفته درختکاری، عملیات احداثفاز دوم مجموعه ی جنگل قائم در ضلع شمالی این مجموعه در مسیر آرامستان جدید آغاز شد.

ایلنا: مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری کرمان در حاشیه این مراسم ضمن اشاره به آغاز هفته درختکاری گفت: در مسیر۶۰۰ هکتاری آرامستان جدیدودر فاز اول قریب ۱۰هکتار از ورودی مجموعه درختکاری شد.

به گزارش " ایلنا " ازکرمان " سیف الهی " افزود: علاوه بر آن قریب ۱۰ هکتار درخت نیز در محل آرامستان جدید کشت شده است.

وی هم چنین از کاشت ۵۰ هزار اصله درخت در ماه جاری در نقاط مختلف شهر کرمان از جمله بولوار شاهد و مقابل پایانه ی جدید مسافربری شهر کرمان خبر داد.

درادامه بابایی معاون خدمات شهری با بیان اینکه شهرداری کرمان هر ساله به مناسبت هفته درختکاری با همکاری اقشار مختلف مردم اقدام به کاشت درخت در یکی از نقاط شهر می کند، افزود: امسال نیز این مراسم به صورت ویژه و همراه با اجرای برنامه های ورزشی و مفرح در ورودی آرامستان جدید انجام پذیرفت.

وی افزود: امروز با انجام عملیات درختکاری در ورودی مجموعه ی آرامستان جدید، کلنگ احداثفاز دوم مجموعه جنگل قائم در ضلع شمالی این مجموعه تفریحی گردشگری به زمین زده شد.

وی اظهار داشت: طی چند فاز عملیات درختکاری از ورودی تا محل آرامستان انجام می شود که امیدواریم فضای سبز و زیبایی را برای شهر و شهروندان ایجاد کنیم.

وی یادآور شد: آبیاری درختان تازه کاشته شده در این مسیر هم اکنون با تانکر انجام می شود و لی با توجه به اینکه مسیر لوله انتقال آب به آرامستان جدید از این محل عبور می کند به زودی عملیات لوله گذاری جهت آبیاری درختان انجام می پذیرد.

بابایی تصریح کرد: کلیه این اقدامات با هم کاری سازمان پارک ها و فضای سبز، شهرداری منطقه یک، سازمان بهشت زهرا، سازمان مدیریت پسماند و معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری انجام پذیرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز