خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی بم خبر داد:

کشف ۷۰ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق

asdasd
کد خبر : ۱۵۳۱۸۴

فرمانده انتظامی بم استان کرمان با اشاره به عوارض مخرب مصرف دخانیات از کشف ۷۰ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق از سوی ماموران کلانتری ۱۳ این شهر خبر داد.

ایلنا: سرهنگ " هادی ثمره " در این خصوص گفت: ماموران کلانتری ۱۳ بم به هنگام گشت زنی در سطح شهر به یک دستگاه خودرو پراید که جعبه هایی با مارک خارجی را توزیع می کرد، مشکوک شدند.

به گزارش " ایلنا " از کرمان وی افزود: ماموران تیم گشت با هوشیاری، سرنشین این خودرو و مکان های مراجعه وی را زیر نظر گرفته و جهت بررسی موضوع به چند واحد صنفی مراجعه کردند.

سرهنگ " ثمره " ادامه داد: ماموران پلیس این خودرو را که بسته های ناس دست ساز و سیگار خارجی را بین مغازه داران توزیع می کرد، متوقف و به کلانتری منتقل کردند.

فرمانده انتظامی بم با اشاره به اینکه از این خودرو ۳۵۰ بسته سیگار خارجی و چند کارتن ناس کشف شد، تاکید کرد: مصرف سیگار و دیگر مواد دخانی بویژه تولیدات خارجی، مضرات گسترده ای دارد و همین مواد ساده زمینه ساز روی آوری به مواد مخدر واعتیاد دائم نیز می شوند.

این مسئول انتظامی با تاکید بر ترک مصرف مواد دخانی، به اصناف نیز توصیه کرد: از خریداری و فروش مواد دخانی غیرمجاز پرهیز کرده و در صورت برخورد با افراد سود جو به پلیس گزارش دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز