خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی بم خبر داد:

دستگیری عامل برداشت غیرمجاز از حساب بانکی یک شهروند

asdasd
کد خبر : ۱۵۶۵۸۶

فرمانده انتظامی بم با اشاره به دستگیری عامل برداشت غیرمجاز از حساب یک شهروند گفت: لو رفتن رمز، اطلاعات حساب وشماره کارت های بانکی مسبب سو استفاده فرصت طلبان است.

کرمان - ایلنا: فرمانده انتظامی بم با اشاره به دستگیری عامل برداشت غیرمجاز از حساب یک شهروند گفت: لو رفتن رمز، اطلاعات حساب وشماره کارت‌های بانکی مسبب سو استفاده فرصت طلبان است.
به گزارش ایلنا از کرمان سرهنگ «هادی ثمره» در تشریح این خبر بیان داشت: طی هفته گذشته شهروندی با مراجعه به پلیس و اعلام کم شدن بیش از نه میلیون ریال از حساب بانکی‌اش، ادعا کرد کارت بانکی وی همیشه در منزل و غیرقابل دسترسی بوده است.

وی افزود: کار‌شناسان پلیس فتا که بر تخلفات فضای مجازی یا هرگونه سواستفاده از کارت‌های بانکی احاطه دارند با انجام استعلامات لازم به اطلاعاتی از این حساب دست یافتند که در بررسی‌های این پلیس مشخص شد از این حساب به دفعات متوالی شارژ تلفن اعتباری خریداری شده است.

فرمانده انتظامی بم با اشاره به تعامل گسترده پلیس با ادارات و نهاد‌ها تصریح کرد: ماموران پلیس فتا با ردیابی شارژهای خریداری شده، خطوط تلفنی که از این شارژ‌ها استفاده کرده‌اند را مشخص نموده و از طریق شرکت مخابرات مالکان آن‌ها را شناسایی کردند.

وی بیان داشت: ماموران با مراجعه به آدرس مالکان خطوط تلفن، فردی که بیشترین شارژ را از حساب مذکور دریافت کرده بود دستگیر کردند.

«ثمره» با اشاره به اینکه این فرد از اقوام صاحب کارت بود اظهار داشت: متهم دستگیر شده وقتی با شواهد و مدارک مستدل پلیس روبرو شد لب به اعتراف گشود و به یادداشت رمز وشماره کارت(cvv۲) مالباخته در یک فرصت مناسب و خرید شارژ با این اطلاعات حساب معترف شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز