خبرگزاری کار ایران

معاون خدمات شهری شهرداری کرمان خبرداد:

جریمه‌ی سنگین تخلیه‌کنندگان غیرمجاز خاک و نخاله

asdasd
کد خبر : ۱۶۲۳۷۲

معاون خدمات شهری شهردار کرمان گفت: جریمه سنگین در انتظار تخلیه‌کنندگان غیرمجاز خاک و نخاله خواهد بود.

معاون خدمات شهری شهردار کرمان گفت: حمل خاک و نخاله‌ها و تخلیه‌ی آن‌ها در ورودی‌های شهر کرمان موجب نازیبایی چهره‌ی شهر شده است.

وی، اظهار داشت: برای رفع این مشکل شهرداری کرمان در گام نخست، اقدام به تسطیح ورودی جاده‌ی جوپار، جمع‌آوری خاک و نخاله‌ها و اجرای عملیات درخت‌کاری کرده است.

به گزارش ایلنا ازکرمان " بابایی " افزود: در این راستا چند نقطه از شهر نیز برای تخلیه‌ی خاک و نخاله در نظر گرفته شده است تا شهروندانی که اقدام به ساخت و ساز می‌کنند، خاک و نخاله‌های ساختمانی خود را در نقاط تعیین شده تخلیه کنند.

وی ادامه داد: جاده‌ی جوپار بعد از بهشت‌زهرا، جاده‌ی کوهپایه و معدن سرآسیاب از جمله نقاط تعیین شده برای تخلیه‌ی خاک و نخاله‌ها در نظر گرفته شده است.

بابایی گفت: دو نقطه‌ی دیگر در جاده‌ی قدیم ماهان نیز به زودی تعیین و اعلام می‌شود.

معاون شهردار هم‌چنین مکانیزه کردن عملیات جمع‌آوری خاک و نخاله در سطح شهر را یکی از بهترین راه‌کارها برای جلوگیری از این مشکل دانست و افزود: به همت سازمان مدیریت پسماند شهرداری باکس‌هایی در محل اجرای پروژه‌های عمرانی و در مقابل واحدهایی که اقدام به ساخت و ساز می‌کنند، مستقر می‌شود.

وی با بیان این که این طرح باید توسعه پیدا کند و در چهار منطقه‌ی شهری اجرا شود، خاطرنشان کرد: شهرداری آمادگی دارد با همکاری بخش خصوصی این طرح را در کل شهر اجرا کند.

وی به یکی از مصوبات شورای شهر در این خصوص نیز اشاره کرد و گفت: طبق مصوبه‌ی شورای اسلامی شهر و هم‌چنین قوانین راهنمایی و رانندگی از تردد خودروهایی که اقدام به تخلیه‌ی خاک و نخاله در نقاطی غیر از نقاط تعیین شده می‌کنند، جلوگیری خواهد شد.

معاون خدمات شهری شهردار اظهار داشت: شهرداری کرمان آمادگی دارد، با همکاری بخش خصوصی اقدام به شناسایی و کدگذاری خودروهای تخلیه خاک و نخاله نماید.

وی هدف از این اقدام را شناسایی و مشخص شدن تمام خودروهای تخلیه‌ی خاک و نخاله و جلوگیری از انجام تخلفات در این زمینه دانست.

بابایی از تمام پیمانکاران بخش خصوصی که متقاضی هم‌کاری با شهرداری در اجرای طرح سامان‌دهی خاک و نخاله‌های ساختمان هستند، درخواست کرد برای این منظور به سازمان مدیریت پسماند شهرداری واقع در ضلع شمالی شرق پل فجر(چهارراه زندان) مراجعه کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز