خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان

دستگیری ۱۳ سارق و کشف ۳۱ فقره سرقت

asdasd
کد خبر : ۱۶۲۵۴۴

ماموران پلیس با گشت زنی‌های هدفمند خود در نقاط جرم خیز و حاشیه شهر ۱۳سارق را دستگیر و ۳۱ فقره سرقت را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان گفت: ماموران پلیس با گشت زنی‌های هدفمند خود در نقاط جرم خیز و حاشیه شهر ۱۳سارق را دستگیر و ۳۱ فقره سرقت را کشف کردند.
به گزارش ایلنا از کرمان سرهنگ «روانبخش» در تشریح این خبر بیان کرد: در اجرای پاکسازی نقاط جرم خیز و حاشیه‌ای شهر کرمان، ماموران انتظامی با گشت زنی‌های هدفمند و نامحسوس، در ۴۸ ساعت گذشته موفق شدند ۱۳ سارق را دستگیر و ۳۱ فقره سرقت را کشف کنند.
وی با اشاره به کشف ۱۶ دستگاه وسیله نقلیه سرقتی، تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه مجرمان دستگیر شده، مقداری اموال مسروقه نیز کشف و ضبط شد.
فرمانده انتظامی شهرستان کرمان ابراز داشت: همچنین ماموران پلیس ۳۵ متهم تحت تعقیب مقام قضایی را دستگیر کردند.
وی گفت: ماموران انتظامی با استقرار در نقاط از پیش تعیین شده ۹۱ دستگاه وسایل نقلیه مزاحم، متخلف و فاقد مدارک که موجبات سلب آسایش شهروندان را فراهم می‌کردند توقیف کردند.
وی افزود: سارقان و مته‌مان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شدند.
«روانبخش» گفت مرکز فوریتهای پلیس ۱۱۰ مرتفع کننده نیازهای فوری مردم در مواقع ضروری بوده و ماموران یگان‌های عملیاتی۱۱۰در ۴۸ ساعت گذشته ۶۴۰ مورد تماس فوریتی را بررسی کردند.
فرماندهی انتظامی شهرستان کرمان اظهار داشت: پلیس با تمام توان در راستای تامین نظم و امنیت، ارتقاء احساس امنیت شهروندان تلاش می‌کند. و از شهروندان خواست در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ گزارش دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز