خبرگزاری کار ایران

تصفیه‌خانه شهرک صنعتی افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۱۶۳۳۴۲

طی مراسمی با حضور امام جمعه، نماینده مردم شهرستان سیرجان تصفیه خانه وشبکه فاضلاب شهرک صنعتی سیرجان ۱ با ظرفیت ۸۰۰ متر مکعب در روز وبا هزینه نهایی ۷۵میلیارد ریال افتتاح شد

طی مراسمی با حضور امام جمعه، نماینده مردم شهرستان سیرجان تصفیه خانه وشبکه فاضلاب شهرک صنعتی سیرجان ۱ با ظرفیت ۸۰۰ متر مکعب در روز وبا هزینه نهایی ۷۵میلیارد ریال افتتاح شد.

به گزارش ایلنا از کرمان در مراسم افتتاح مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی کرمان در جمع مسئولین شهرستان سیرجان گفت: شبکه فاضلاب شهرک با ۱۵ کیلومتر مربع از محل اعتبارات عمرانی –ملی بطور کامل در سطح شهرک اجرا شده است و کلیه واحدهای صنعتی می‌توانند جهت اخذ انشعاب اقدام کنند.

قاسم‌نژاد ضمن اشاره به تصفیه خانه‌های به بهره برداری رسیده افزود: تاکنون تصفیه خانه‌های شهرکهای صنعتی کرمان ۱، کرمان ۲، رفسنجان ۱، بم وسیرجان ۱ به بهره برداری رسیده‌اند و ۷۰ واحد صنعتی به سیستم شبکه فاضلاب شهرک‌ها متصل شده‌اند و تصفیه خانه‌های زرند ۱، جیرفت۱ و کهنوج در دست اجراست.

وی تصریح کرد: شهرک صنعتی سیرجان ۱ دارای ۲۲۵ واحد به بهره برداری رسیده و فعال است.

در ادامه حسن‌پور نماینده مردم شهرستان‌های سیرجان و بردسیر نیز ضمن اشاره به اهمیت تولید گفت: جلسات متعددی با مقام محترم وزارت از سوی نمایندگان استان کرمان جهت رفع موانع تولید صورت گرفته است.

وی اظهار داشت: بطور جدی در تلاش هستیم که از روند بی‌رویه واردات محصولات بی‌کیفیت به کشور جلوگیری نماییم.

حسن‌پور همکاری و همدلی مسئولین و صنعتگران را در حل مشکلات پیش روی صنعت تأثیر گذار خواند و افزود: بررسی وضعیت زمین‌های راکد، خلع ید اراضی و بازگرداندن به صاحبان صنعت به خصوص در شهرک‌ها و نواحی صنعتی شهرستان سیرجان پیگیری شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز