خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی و امنیتی استانداری کرمان:

نیروی انتظامی سردمدار امنیت است

asdasd
کد خبر : ۱۶۴۰۵۸

با توجه به اینکه رویکرد استاندار کرمان حمایت بخش خصوصی و توسعه اقتصادی منطقه است. لذا راه اندازی قرار‌گاه به عنوان اصلیترین نیاز در دستور کار قرار گرفت.

معاون سیاسی و امینتی استاندار کرمان در حاشیه راه اندازی قرارگاه عملیاتی ابوذر گفت: با توجه به اینکه رویکرد استاندار کرمان حمایت بخش خصوصی و توسعه اقتصادی منطقه است. لذا راه اندازی قرار‌گاه به عنوان اصلیترین نیاز در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش ایلنا از کرمان وی اظهارداشت: امنیت مهم‌ترین زیرساخت توسعه و هرگونه سرمایه گذاری است که به همین منظور نیروی انظامی نیز مسئول تامین امنیت است.

اسدی با اشاره به جایگاه و وظایف دستگاهای امنیتی و دیگر نهادهای برای تامین امنیت اظهارداشت: طبیعتا دستگاه‌های امنیتی و دیگر نهاد‌ها وظایفی دارند که هر کجا لازم باشد با دقت و جدیت ورود خواهند کرد.

وی نیروی انتظامی را سردمدار تامین امنیت دانست و تصریح کرد: نیروی انتظامی به عنوان سردمدار تامین امنیت با راه اندازی قرارگاه ابوذر ماموریت کاری‌اش را در سرفصل‌های تعریف شده تکیمل کرده است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کرمان امنیت را بستر لازم برای آسودگی خاطر سرمایه گذاران و آحاد جامعه برشمرد و گفت: بدون امنیت هیچ اقدامی معنا و مفهوم ندارد و باید برای توسعه دیگر بخش‌ها این مولفه به صورت جدی در دستور کار قرار بگیرد.

وی با تقدیر و تشکر از همراهی و همکاری مسئولان محلی و انتظامی استان در راه اندازی قرارگاه ابوذر در جنوب کرمان بیان کرد: همراهی و همکاری همه مسئولان باعثشد که در کمترین زمان ممکن قرار‌گاه ابوذر به عنوان یک ضرورت راه اندازی شود.

این مسئول تصریح کرد: اطمینان خاطر سرمایه گذاران با تامین امنیت مضاعف می‌شود و این می‌تواند در روند رو به رشد اقتصاد و تحول در دیگر بخش‌ها تاثیر گذار باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز