خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور مجلس:

سهام عدالت به امپراتور رانت کشور تبدیل شده است

asdasd
کد خبر : ۱۶۶۲۴۲

مردم عزیز بدانید امروز سهام عدالت به امپراتور رانت در کشور تبدیل شده و سهام عدالت در اقتصاد به جای کمک به اهداف اقتصادی برای کشور هزینه شده است.

محمد رضا پورابراهیمی نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی روز سه شنبه در نطق میان دستورش با انتقاد از استراتژی اقتصادی دولت گفت: راهبرد اقتصادی دولت مشخص نیست و در حوزه سیاست ارزی که کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت است و سیاست های پولی مالی و حمایت بیمه اجتماعی مشکلات عدیده ای را فراهم کرده است باید در این خصوص تصمیم گیری جدی شود.

به گزارش ایلنا از کرمان پورابراهیمی با اشاره به اینکه سیاست اقتصادی مقاومتی توسط رهبر انقلاب محور وحدت در ارکان نظام را فراهم کرده است گفت: خوشبختانه دولت از این سیاست ها استقبال خوبی کرده و تدوین برنامه عملیاتی از سوی دولت ضرورت اول کشور است و باید در جهت مشکلات اقتصادی و مطالبات رهبری تلاش ویژه ای صورت بگیرد.

وی خطاب به رئیس جمهور گفت: برنامه زمان بندی اقدامات اقتصاد مقاومتی را سریعا مشخص کنید و به مجلس ارائه دهید.

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به بحثسهام عدالت گفت: سهام عدالت در اقتصاد به جای کمک به اهداف اقتصادی هزینه برای کشور ایجاد کرده است. دولت یازدهم باید اقدامات دولت قبلی را در این زمینه کنار بگذارد.

به گفته پورابراهیمی سهام عدالت به امپراتور رانت در کشور تبدیل شده است.

وی گفت: اطلاعات ما از وضعیت اسفبار در سهام عدالت خبر می دهد.

وی افزود: در دفترخانه ها سهام عدالت مردم را به نام افراد می زنند برای همین از وزیر اطلاعات در آینده در صحن علنی در این باره سوال می کنم تا این مسئله را پیگیری کند تکلیف این سهام باید مشخص شود.

پورابراهیمی ادامه داد: اگر این منابع برای مردم است که روح مردم از آن خبر ندارد و اگر این منابع در اختیار دولت است دولت باید عملکرد دولت های گذشته را ادامه ندهد و آن را دولتی نکند.

این نماینده مجلس خطاب به روحانی گفت: انتظار داریم دولت در بحثسپرده های بانکی ورود کند و فکری برای نابسامانی این امر کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز