خبرگزاری کار ایران

فرماندار بافت خبر داد:

رفع مشکل آب شرب بافت تا ۲ ماه آینده

asdasd
کد خبر : ۱۷۰۱۶۸

شهرستان بافت با توجه به قدمتش باید از دیگر شهرستان‌های هم‌جوار پیشرفت بیشتری داشته باشد، اما اینگونه نیست، ما با تمام توان تلاش می‌کنیم تا پیشرفت شهرستان بافت را به حد اعلا برسانیم.

فرماندار بافت گفت: مشکل آب شرب بافت تا دو ماه آینده با تکمیل تصفیه‌خانه این شهرستان برطرف می‌شود.

به گزارش ایلنا از کرمان حمزه‌ جواران در جمع اعضای شوراهای روستایی و دهیاران روستاهای شهرستان بافت اظهار داشت: اعضای شورا‌های روستایی و دهیاران سفیران دولت تدبیر و امید در روستا‌ها هستند.

وی با بیان اینکه مردم بافت از سیاسی‌بازی‌ها خسته‌اند، افزود: ما از خط ‌بازی‌ها ضربه‌های بسیاری خوردیم، رمز پیروزی و پیشرفت ما در این برهه از زمان، وحدت و توسعه با محوریت ولایت است.

وی تصریح کرد: شهرستان بافت با توجه به قدمتش باید از دیگر شهرستان‌های هم‌جوار پیشرفت بیشتری داشته باشد، اما اینگونه نیست، ما با تمام توان تلاش می‌کنیم تا پیشرفت شهرستان بافت را به حد اعلا برسانیم.

وی بیان کرد: راه کمک به مردم جذب سرمایه‌گذار است و دهیاران در روستاهای بافت باید به جذب سرمایه‌گذار کمک کنند.

وی خاطر نشان کرد: وضع اشتغال ما نباید اینگونه باشد، ما به سرمایه‌گذاران اطمینان می‌دهیم که در بافت ضرر نمی‌کنند و دست سرمایه‌گذاران را به گرمی می‌فشاریم.

وی با بیان اینکه نماینده هیچ جناح سیاسی نیستم، بیان داشت: من فقط اهداف دولت را دنبال می‌کنم و برای عزل و نصب‌ها وقت خود را هدر نمی‌دهم.

فرماندار بافت عنوان کرد: ‌ولایت‌مداری و تخصص باید در مدیران اجرایی بافت دیده شود، هر مدیری این دو معیار را داشته باشد، دستش را می‌بوسم.

وی افزود: ما باید اقداماتی انجام دهیم که خروجی داشته باشند و مشکلی را رفع کند تا مردم پس از انجام اقدام از سوی ما شیرینی کار را بچشند.

وی تصریح کرد: انتقاد سبب سازندگی می‌شود و از رسانه‌ها حمایت می‌کنم تا در صورت بروز مسئله آن را منتشر کنند.

این مسئول تصریح کرد: مشکل آب شرب بافت تا دو ماه آینده با تکمیل تصفیه‌خانه این شهرستان برطرف می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز