خبرگزاری کار ایران

شهردار کرمان:

کف سازی بازار کرمان، مصداق کار جهادی مسئولان کرمان است

asdasd
کد خبر : ۱۷۳۸۹۲

با طراحی میراثفرهنگی و پشتیبانی استانداری به زودی کار سقف و بدنه سازی بازار انجام خواهد شد.

شهردار کرمان در جمع کسبه بازار ضمن ابراز رضایت از سرعت در اجرای عملیات کف سازی بازار، از اتمام کف سازی راسته بازار تا هفته آینده خبر داد.

به گزارش ایلنا از کرمان سیف الهی پس از بازدید امام جمعه و استاندار و جمعی از مدیران از روند اجرای عملیات کف سازی بازار بزرگ کرمان هم کاری، هم دلی و سرعتی که این پروژه در حال انجام است، دیگر بهانه ای وجود ندارد که بگویند در کرمان کار انجام نمی شود.

وی با اشاره به اینکه پیش از این شهرداری وارد کار بازار نمی شد افزود: سیاست ها و پیشنهاد های خوب استاندار کرمان، حمایت شورای محترم و تدابیر مدیرکل میراثفرهنگی سبب شد که این پروژه آغاز شود.

وی ضمن اشاره به اینکه بازار کرمان طولانی ترین راسته بازار ایران است، اظهارداشت: با طراحی میراثفرهنگی و پشتیبانی استانداری به زودی کار سقف و بدنه سازی بازار انجام خواهد شد.

شهردار کرمان هم چنین به وضعیت نامناسب بهداشت بازار اشاره کرد و گفت: اخطاریه های لازم برای کسبه صادر شده است که امیدواریم با هم کاری کسبه بازار شاهد فضایی بهداشتی در بازار باشیم.

سیف الهی اظهارداشت: علاوه بر بحثمرمت بازار، اقدامات عملی مفیدی از جمله احداثکاروانسرای وکیل توسط میراثفرهنگی و ساخت مرکز تجاری، فرهنگی و تفریحی با مشارکت سرمایه گذار توسط شهرداری در حال انجام است که به رونق هرچه بیشتر بافت تاریخی کمک می کند.

شهردار کرمان به طراحی جدید و متناسب درب واحدهای صنفی در بازار توسط میراثفرهنگی اشاره کرد و اظهارداشت: با هم کاری کسبه بازار درب های جدید طراحی شده نیز باید نصب گردد.

منتخب شورای شهر کرمان یاداور شد: عملیات کف سازی بازار ازیکم خرداد ماه آغاز شده است و این عملیات با سرعت هم چنان ادامه دارد.

وی هم چنین از آماده شدن طرح مرمت پشت بام ها و چهارسوق ها توسط میراثفرهنگی خبر داد و گفت: با هم کاری اصناف و نیروی انتظامی نصب شبکه دوربین های بازار به منظور امنیت این فضا نیز در حال پیگیری است.

وی تصریح کرد: به منظور روان سازی ترافیک و دسترسی بهتر به بازار نیز پارکینگ های اطراف مجموعه در حال آماده شدن می باشد.

شهردار کرمان با بیان اینکه همه روزه دو مرتبه از این پروژه بازدید انجام می شود و سرعت و کیفیت آن مورد ارزیابی قرار می گیرد، خاطرنشان کرد: امیدواریم همه این اقدامات که با حمایت استاندار و هم کاری همه مدیران در حال انجام است، تا پایان سال به اتمام برسد.

وی به ضرورت اجرای عملیات فاضلاب در قدمگاه و بازار مظفری اشاره کرد و گفت: مطالعات اولیه آغاز شده و امیدواریم اجرای فاضلاب قدمگاه و بازار مظفری نیز تا یک ماه آینده به اتمام برسد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز