خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان خدمات موتوری وپسماند شهرداری کرمان

بهبود خدمات رسانی سازمان پسماند با تماس‌های مردمی ۱۳۷

asdasd
کد خبر : ۱۷۵۳۶۴

مدیرعامل سازمان خدمات موتوری و مدیریت پسماند شهرداری کرمان از بهبود خدماترسانی سازمان به واسطه تماس‌های مردمی ۱۳۷خبر داد.

مدیرعامل سازمان خدمات موتوری و مدیریت پسماند شهرداری کرمان گفت: تماس‌های شهروندان با مرکز اطلاع رسانی ۱۳۷ و تقاضای مکرر آنها برای ساماندهی وضعیت قرار دادن زباله توسط برخی از شهروندان در ساعات میانی روز در کوچه و خیابان‌های شهر، نقطه آغازی برای رسیدگی بیشتر و بهبود خدمات رسانی در این زمینه بود.

به گزارش ایلناازکرمان جهانشاهی با تاکید بر اینکه کار اطلاع رسانی در این خصوص توسط سازمان انجام شده است، گفت: نصب بیلبورد تبلیغاتی، ارائه تراکت و پخش ویژه برنامه‌هایی در خصوص ساعت قرار دادن زباله بیرون از منزل، نحوه جداسازی زباله‌های تر و خشک و بازیافت آنها، در صدا و سیمای کرمان از جمله فعالیت‌های سازمان در این باره بوده است.

وی برگزاری جشنواره‌های مختلف بازیافت و هماهنگی با شهرداران محلات را از دیگر فعالیت‌های سازمان مدیریت پسماند برای اطلاع رسانی درباره نحوه صحیح جمع‌آوری و جداسازی زباله‌های تر و خشک عنوان کرد.

مدیرعامل سازمان خدمات موتوری و مدیریت پسماند شهرداری کرمان با تاکید بر اینکه زمان جمع‌آوری زباله‌ها درشهر کرمان یک شب در میان ساعت ۹ شب است، خاطرنشان کرد: امید می‌رود شهروندان خود را جدا از شهر و شهرداری ندانسته و ضمن رعایت موارد مذکور، به سایر شهروندان که با قرار دادن زباله‌ها در ساعات میانی روز باعثبی نظمی و آزار و اذیت سایر شهروندان می‌شوند، تذکر دهند تا شهری تمیز، آباد و در خور شهروندان فهیم کرمانی داشته باشیم.

.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز