خبرگزاری کار ایران

استاندار کرمان:

عملیات بیابان‌زدایی مانع پیشروی و گسترش بی‌رویه شهر می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۷۷۸۰۶

با انجام درختکاری توسط شهرداری و اداره منابع طبیعی کرمان، برخی بحران‌ها و تهدیدها به فرصت تبدیل شده است که جای قدردانی دارد.

استاندار کرمان گفت: انتخاب نوع درختان و گونه‌های کم‌آب نظیر کاج و سرو برای ایجاد جنگل، انتخاب بسیار مناسبی است که سبب استفاده بهینه از آب در این خطه می‌شود.

به گزارش ایلنا از کرمان به مناسبت روز جهانی بیابان‌زدایی عملیات اجرایی قطعه ۲ کمربند سبز شهر کرمان با حضور استاندار، شهردار، مدیرکل منابع طبیعی، مدیرکل حفاظت محیط زیست و جمعی از مسئولان در محدوده شهرک صنعتی شماره یک آغاز شد.

علیرضا رزم‌حسینی در مراسم آغاز عملیات اجرایی قطعه ۲ کمربند سبز شهر با اشاره به کویری بودن استان، گفت: انتخاب نوع درختان و گونه‌های کم‌آب نظیر کاج و سرو برای ایجاد جنگل، انتخاب بسیار مناسبی است که سبب استفاده بهینه از آب در این خطه می‌شود.

رزم‌حسینی با تاکید بر شناسایی نقاط بحرانی شهر کرمان، افزود: با انجام درختکاری توسط شهرداری و اداره منابع طبیعی کرمان، برخی بحران‌ها و تهدیدها به فرصت تبدیل شده است که جای قدردانی دارد.

وی اجرای کمربند سبز شهر را کاری بزرگ عنوان و تصریح کرد: کمربند سبز یکی از کارهای عقب مانده شهر بود که خوشبختانه توسط شهرداری کرمان در حال اجراست.

استاندار کرمان با تاکید بر اینکه کاشت درخت و عملیات بیابان‌زدایی مانع از پیشروی و گسترش بی‌رویه شهر کرمان می‌شود، افزود: باید محدوده شهر کرمان طبق استاندارد باشد و اجازه ندهیم بیش از این گسترش یابد.

رزم‌حسینی با بیان اینکه منابع دولتی اندک است، گفت: برای توسعه شهر کرمان باید از شهروندان کمک گرفته شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز